mcgroven Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Vanskelig action i to dimensjoner. Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Traileren gav meg gåsehud. Epic musikk! =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Musikken var fantastisk ja. Gleder meg veldig til det kommer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Huff, og jeg som så vidt har klart èn boss i 9eren. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Mega Man er tortur, men det er slik vi liker det Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja. Jeg og kjøpte meg megaman 9 på psn, og så skulle jeg prøve det,kom faen ikke til førstebossen engang. Regner med 10'ern blir dobbel så ille.men skal fortsatt kjøpe det,må prøve det ut. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ja. Jeg og kjøpte meg megaman 9 på psn, og så skulle jeg prøve det,kom faen ikke til førstebossen engang. Regner med 10'ern blir dobbel så ille.men skal fortsatt kjøpe det,må prøve det ut. Det er en herlig følelse av tilfredstillelse når man greier et brett i Mega Man og det er noe man sjelden opplever i spill nå for tiden. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Håpet egentlig MegaMan 10 gikk over til 16-bit eller bedre denne gangen, men neida. Helt greit med nostalgien vi fikk i 9'ern, liker selv godt retro spill selv.. men er det nødvendig med enda et? Vet mye av det var folkevalgt, men det er jo ganske enkelt å lage 8-bit spill nå tildags og hinter smått om at Capcom vil ha penger raskt og kvikt. Men jaja, skal uansett kjøpe det når det kommer ut.. har vært MM fan siden jeg var liten. Så samt MegaPhilX som kanskje noen kjenner igjen fra youtube som styrte med et eget fan-made spill måtte endre navn på MegaMan spillet sitt siden han hadde tallet 10 i seg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå