TST Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Denne hadde vært morsom å vinne! Hadde planer om å kjøpe Forza 3, men det ble aldri noe av det. Å vinne den begrensede utgaven hadde vært en herlig julegave! :-) Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Dette hadde blitt en fin julegave ja . Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hadde selv planer om å kjøpe det, men så ble det pengeproblemer Hadde vært herlig om jeg var så heldig å vinne nå Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Et av spillene som nesten kom med på ønskelista mi til jul. Hadde vært veldig greit å vinne det her, ja. Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg vant den konkurransen for spillet tidligere (og smykket), så jeg bør vel holde meg unna... ^,..,^ Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 alternativene til spørsmål #2 er litt bak mål.. Wikipedia tar feil + når jeg teller antall bilprodusenter i spillet så ligger antallet midt mellom to av svar-alternativene Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 har rundet dette og vil anbefale det.burde vært flere baner men ellers fornøyd. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 alternativene til spørsmål #2 er litt bak mål.. Wikipedia tar feil + når jeg teller antall bilprodusenter i spillet så ligger antallet midt mellom to av svar-alternativene Lær deg å bruke google Svaret dukket opp på første linken, og det ene alternativet er spot-on. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Er verdt å merke seg at Wikipedia sin side om dette spillet ble endret i dag av en Norsk bruker, brukeren endret hvor mange bilprodusenter som er med i spillet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Samme premie på Spillverket. Tilfeldig? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Samme premie på Spillverket. Tilfeldig? Nei, vi er alle del av en multinasjonal konspirasjon for å dele ut den samme kalendergaven på samme dag. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Samme premie på Spillverket. Tilfeldig? Nei, vi er alle del av en multinasjonal konspirasjon for å dele ut den samme kalendergaven på samme dag. Gaaaaaaaah!!! Jeg viste det! Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 alternativene til spørsmål #2 er litt bak mål.. Wikipedia tar feil + når jeg teller antall bilprodusenter i spillet så ligger antallet midt mellom to av svar-alternativene Lær deg å bruke google Svaret dukket opp på første linken, og det ene alternativet er spot-on. Merkelig at jeg teller 53 bilprodusenter i spillet. Det står 50 på den offisielle Forza "car list", men _i spillet_ er det 53. Og da kommer spørsmålet, hvilket svaralternativ skal man velge? :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Du skal ikke velge noen nå, det er nok litt sent. Jeg valgte iallefall 55. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå