Citus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ok, jeg har lurt på det her -lenge- men aldri orket å spørre! Må man kjøpe MS points eller kan man betale rett med kortet sitt? Syns det er rart når folk sier at DLcene koster 35kr etc, siden man må jo betale mye får MS points! Håper jeg får svar Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har aldri funnet noe sted å betale med kort, men kan jo hende, ville vært mye bedre... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 1 ms points er ikke akkurat 1 krone da. 1000 ms points koster 82kr på xbox.com Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Hmm trudde ikke det fantes 1000 MS for 82 spenn kom det nylig..eller er det kanskje at jeg har vert blind gah! Takk for svar anyway! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) http://www.xbox.com/nb-NO/default.htm https://live.xbox.com/nb-NO/Flows/BuyPoints/ChooseOffer.aspx 500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00 1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00 2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00 5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00 En annen ting er at du IKKE får live points billige noen andre steder inkl ebay og de andre vanlige sitene. Endret 17. desember 2009 av 530xd Lenke til kommentar
Citus Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe! Vet om det der, sjekka det selv på xboxen! Skulle bare spørre om det går ann å bruke kortet rett på kjøpet seh ! Men takk for svar! Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 tja, jeg bruker nå kortet på xboxen, indirekte hvertfall, hvis jeg skal ha noe med MS points, så kjøper jeg vanligvis akkurat nok med kortet gjennom xboxen(taste inn nummer og alt det der) og så kjøpe det jeg skal ha, er bare litt små irritert at jeg som regel sitter igjen med små beløp som enten ikke er nok til noe som helst eller kan kun brukes på helt ubrukelige ting som Avatar items o.l. Men du får nok ikke betalt nøyaktig så mye MS points som trengs, for å kjøpe noe for 800 points eller noe så må du jo punge ut med 82 spenn for 1000 points, som er litt ræva imo. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg la til bankkortet mitt på LIVE, kan legge til så mye poeng jeg bare vil så lenge jeg har penger på kortet.:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå