Joachim_F Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Vil du betateste Final Fantasy XIV? Les hele saken Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Du får også med en kode når du kjøper final fantasy 13 som låser opp en item fra final fantasy 13 til final fantasy 14. Endret 17. desember 2009 av Jikla Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hmmm... kanskje jeg skulle skrive meg opp på dette. Usikker på hvilket språk det er lurest å velge ettersom jeg kan både engelsk, japansk, tysk og fransk. Sistnevnte bare i liten grad. Japansk frister jo mest da. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Skjønner ikke hvorfor de kaller online-spillene for "Final Fantasy "nummer"" De burde kalt det Final Fantasy Online 1, 2, 3 osv og ikke kludre opp nummereringen på offline-spillene synes jeg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Det har jo ingeting å si da de forskjellige final fantasy spillene ikke har noe med den forrige å gjøre (Final Fantasy X-2 teller ikke siden den ikke har et helt nummer i forhold til resten av serien). Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 18 års grense ja, tja er jo 18 innen betaen starter uansett så kan jo søke. Lenke til kommentar
Seigemann Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dere har linket til portalen for den nord-amerikanske betaen. Portalen for den europeiske finnes her: http://entry.ffxiv.com/eu/index.html Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hmmm... kanskje jeg skulle skrive meg opp på dette. Usikker på hvilket språk det er lurest å velge ettersom jeg kan både engelsk, japansk, tysk og fransk. Sistnevnte bare i liten grad. Japansk frister jo mest da. Har forsåvdit ikke så mye å si, kravet er at når du skriver tilbakemeldinger angående bugs etc. så må det være på et av disse språkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå