div_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 er dette et ustabilt program??? går fint å kopie cd'er..men når jeg avslutter får jeg den Fa*** feilmeldingen.."det har skjedd en feil , og måtte avsluttes",HVER GANG! Skjer også når jeg spiller cd eller mp3 og skifter track litt ofte..nesten alltid etter "3skift", akkurat som om det var programmert til å gjøre det, Tullballprogrammet påstår at cd-brenneren på labtopen IKKE er brenner, så jeg kan ikke brenne med MM heller.. hvorfor? Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hmmm, litt merkelig, prøv å reinstaller Music Match å se hva som skjer. hvilken versjon har du da? du vet sikekrt at det har kommet en ny versjon som heter Music Match 8.0 har ikke prøvd den jeg men den er bedre enn de andre ja. mulig jeg installerer den selv en gang også. det kan hende at problemet løses ved enten å reinstallere den music matchen du allerede har eller å installere den nyeste music matchen. Lykke til. Forresten CD brenneren din vises i Windows ja? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 cd brenner vises i windows og virker fint..MM sier jeg ikke har..men det har jeg....kanskje for det er shareware, hva vet jeg..takk for svar har version 5.10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå