Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hei! I et forsøk på å finne mer glede i spill og spilling er jeg på jakt etter titler som kanskje kan falle meg i smak. Jeg er åpen, sånn egentlig, men allikevel ganske kresen på hva jeg syns er morro å holde på med. Jeg har tidligere i hovedsak spilt spill som Skate 2 til Xbox og Call of Duty 2 på PC når dette var i vinden. Har også sniffet innom CoD 4, men følte dette ble litt for..tja.. moderne? Litt vanskelig å sette fingeren på. Risen er også et spill jeg så langt har hatt stor glede av, delvis sammen med GTA 4. Sluttet dog å spille dette når jeg kom til et oppdrag jeg aldri klarte og ble lei av å farte rundt i byen og skape mayhem. Det går altså mest i "kosespilling" nå for tida, men jeg er åpen for forslag så lenge det ikke er snakk om strategispill og typisk "episk japserollespill hvor du flyr rundt med vinger av stål og spruter flamme ut av øynene"-ish. Right? Så ja, kom gjerne med forslag og ideer, om noen orker. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Når du sa ingen strategi spill ble jeg litt skuffet. Men Borderlands noen ide for deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har tenkt litt på det, faktisk. Skulle vel nevnt at jeg spilte litt Fallout 3 uten at det gjorde meg noe. Følte dog det ble litt for mye trasking rundt på leting etter noen som kunne drepe deg, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ser du har spilt Risen, hva med Dragon Age: Origins? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hm. Har kikket litt på videoer og kan ikke si at det ser så ille ut, nei. Lenke til kommentar
lowpattern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvis du liker minimalisme og romfartseventyr, må du prøve denne: Spacework Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har du spilt Risen, må du prøve Dragon age. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 For casual-spilling er Left 4 Dead alltid gøy. Ingenting er som å løpe rundt med venner/kjente å skyte i stykker zombies Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Left 4 Dead og Left 4 Dead 2 byr på uendelige timer med underholdning, så Errors bidrag støttes. BioShock fikk for noen dager siden en oppfølger, jeg vil anbefale begge to. Lenke til kommentar
gardemayster Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Spelunky, en lite plattformspill for når du er lei alt annet. Har et par timer med dette spillet. Det beste er jo kanskje at det er gratis. Tilgjengelig fra spelunkyworld.com. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Om du ikkje har spelt Portal vil eg anbefale deg å prøve det. Heilt anleis enn nokon andre spel eg har spelt, og uffateleg moro! Synd det var så kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå