TST Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Øreringer? Hvilke ører... åååja. Hadde tankene et helt annet sted. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Øreringer? Hvilke ører... åååja. Hadde tankene et helt annet sted. Ja jeg vet...De shoulder padsa er sykt råe! Det var de du såg på sannt? Siden jeg allerede har dette så kommer jeg ikke til å melde meg på. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Svarte!!!!! jeg visste svaret men jeg trykte på feil svar på den første!! Aaaaah!!!!!! Endret 17. desember 2009 av René Lenke til kommentar
Syrax_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Svarte!!!!! jeg visste svaret men jeg trykte på feil svar på den første!! Aaaaah!!!!!! Ble du distrahert av.. øøøh.. øreringene du også? Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvilke øreringer? Lenke til kommentar
Hugo94 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden! Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det. WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive. PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion. Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet! (Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 ) Endret 17. desember 2009 av Stigtrix Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden! Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det. WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive. PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion. Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet! (Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 ) Du gav opp litt for tidlig tror jeg....Men jeg er enig i at det er litt for my grinding. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ørerrr...??? Hhhææ....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå