Vegar Jansen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Endelig kom en sånn derre plastinnpakning du kan åpne med henda. Les saken her Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) YES!!! Endelig, nå kom troen på menneskeheten tilbake. Kan man fortsatt skjære seg på plasten? for det er noe som irriterer meg, at man må bruke hansker for å ikke blø ihjel når man skal åpne noe med plastikinnpakning. Endret 16. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Endelig kan jeg bli kvitt den 3 meter høye laseren fra Krypton! Helt merkelig at det ikke har kommet noe sånt før nå.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det var jaggu på tide! Jeg har ikke tall på antall ganger jeg har kuttet meg eller endt opp med en saks og dårlige miner. Gogo ordentlige pakker! Papp eller denne nye, easy open. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Åpnet dere faktisk en plastinnpakning helt uten hjelp fra sag, øks, kjøttkniv eller laser, og uten å i det hele tatt skade dere på innpakkningen?! Et sted der ute i den vide, vakre verden, finnes det noen geniale mennesker. Endret 16. desember 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Grunnen til at de er vanskelige å åpne er at tyver tømmer boksene i butikken og tar produktet i lomma. Easy open vil øke tyveriene. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det kan jo også bidra til å øke salget. Spørsmålet er om salgsøkningen veier opp for tyveriene Uansett genialt, aner ikke hvor mange ganger jeg har risikert liv og lemmer for å få åpnet en slik pakning. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Dette er jo et mirakel! Kan være den største oppfinnelsen mennesket har kommet med siden hjulet. Fremtidens hender er reddet fra monsterinnpakningen. Håper jeg aldri skader fingrene på en innpakning igjen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 ..!!!saks!!!.. det enkle er som oftes det beste :-) Lenke til kommentar
Vegar Jansen Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 YES!!! Endelig, nå kom troen på menneskeheten tilbake. Kan man fortsatt skjære seg på plasten? for det er noe som irriterer meg, at man må bruke hansker for å ikke blø ihjel når man skal åpne noe med plastikinnpakning. Alt går som kjent med makt, så man KAN sikkert om man er spesielt uforsiktig. Men med denne enkle åpningsmetoden vil jeg mene at å bruke hansker er som å ta på asbestdrakt for å tenne grillen. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg