LucarioX Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) German Truck Simulator Relase: 13. januar 2010 Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Hjemmeside Reduced: 53% of original size [ 1024 x 819 ] - Click to view full image Reduced: 53% of original size [ 1024 x 819 ] - Click to view full image Reduced: 53% of original size [ 1024 x 819 ] - Click to view full image Reduced: 53% of original size [ 1024 x 819 ] - Click to view full image Reduced: 53% of original size [ 1024 x 819 ] - Click to view full image Bilder hentet fra denne siden - flere bilder kan også sees her Noen som vurderer å innvestere i denne simulatoren? Er selv ganske fan av simulatorer, spessielt MS Flight Simulator, så blir nok muligens et kjøp her. Grafikken ser jo ikke så rent dårlig ut med tanke på at dette er en simulator, og gameplayet virker jo greit. Liker åpen verden-konseptet. Sikkert artig å kjøre en tur fra Kiel til Munchen i realistiske omgivelser. Hva tror forumfolket? Edit: Sånn, nå skal Youtube videoene funke også Endret 16. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ser ut til å være litt mer variasjon på veiene enn i de tidligere spillene deres så kanskje jeg gir det en sjangs Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hvis dette blir noe ala de andre titlene deres er det ingen simulator - det er det rett og slett ikke realistisk nok til å kalle seg. Var veldig skuffet over det forrige Euro truck simulator og dette ser desverre ut til å være akkurat det samme. Jeg kommer sikkert til å prøve det, men tviler på at det blir verdt et kjøp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 næ, foretrekker ekte vare framfor spill når det kommer til vogntog kjøring Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 * Starting as a novice truck driver, earn enough money and reputation to start your own business. * Purchase trucks, hire drivers and buy garages across Germany to build a huge truck fleet. * Manage your company's efficiency. * Look for skilled drivers to work for you, take advantage of truck dealer discounts, upgrade your trucks. * Includes officially licensed MAN tractors. * Over 60 different cargos Jeg tror nok jeg kommer til å kikke på det ivertfall, veldig bra at de tar tilbake business delen. EU truck sim var rett og slett tynn på gameplay. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nye gameplay videoer! 9 minutter med gameplay: Mer gameplay, fra business-delen: Ser mye bedre ut enn ETS! Liker økonomi-delen og grafikken! Endret 18. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Skulle ønske de kunne legge til politidelen med kontroller og radarvarslere. Slik at du kan gi litt jernet når du er på en kort tidsfrist. Det var en stor del av gameplayet til disse spillene før. Endret 19. desember 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Ser litt artig ut. Ikke umulig at jeg skaffer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå