Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Begynner å bli sent nå, så hadde vært greit om noen hadde meldt seg og tatt Eplefe sine linjer, i tilfelle jeg ikke rekker å få fra hun til jeg skal uploade og lage video. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det som er allsang altså den siste strofen er det "all i want for christmas is.... youuuuu" eller er det den i tillegg til den som står under det grønne? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Kun den grønne Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Sendte et par linjer, de som ikke er sendt inn enda bruk dem om du vil Edit: ble ikke lagt like mye lidenskap i linjene mine denne gangen :s den har visst blitt borte Endret 23. desember 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Ah, Nostalgic, synd jeg ikke så innlegget ditt før nå, eller sjekket mailen min før nå. Spilte inn de siste linjene selv siden jeg ikke fikk noen andre, og så har jeg fullført sangen + videoen, og skal laste den opp på YouTube så fort som mulig. Og når slaget slår 00:00, så legger jeg den inn i førsteposten, og lager nytt innlegg her med den også Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Et kvarter igjen! Gleder meg! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Driver og uploader den på YouTube nå, og det står at det er over 15 min igjen, så det kan hende det blir litt over 00:00 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ah Gleder meg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Okey, ser ut som om dette kommer til å ta utrolig lang tid, den rundet nettopp 3 timer, så jeg skal ha den klar til i morgen tidlig. Så sjekk innom når dere står opp, og da skal alt være i orden håper jeg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Da var det ferdig! Plutselig gikk uploadingen råkjapt! Resultatet: http://www.youtube.com/watch?v=DzGWO0yCeRs Tusen takk til alle som har bidratt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hahaha, noe så fantastisk genialt. Om ikke dette fortjener en plass på forsiden så vet jeg ikke hva som gjør. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha, noe av det bedre på YouTube! Enda bedre enn forventet! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Fortjener aboslutt plass på forsiden, ja! Var episkt! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Hehe, takk folkens! Men hadde aldri klart det uten dere! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Takk skal du ha Polvotten! Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tipset like godt redaksjonen jeg. Satser på at videoen får ett oppslag på fremsiden Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Så kongerått! NÅ kom jeg i julestemning. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Haha, genialt. Lo meg gjennom hele sangen. Kan ikke du gi oss videofilen, sånn at vi kan laste den opp på våres YouT-kanaler (og selvsagt linke til din profil)? Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hohoho Dritbra Litt toyt deadline men dere skulle fått til en Nyttårssang også Dette ga meg faktisk en god del julestemning i siste liten Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Som flere andre har sagt ga dette meg faktisk en god dose julestemning sånn på tampen. Utrolig god idé og utrolig godt resultat, selv med våre kråkestemmer. Dette fortjener så absolutt litt oppmerksomhet på forsiden, ja. God jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå