Mokko Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 "Hvem låt".. Når har du tenkt å ha låta ferdig? På julekvelden? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Hold slik klaging på dialekt ute av tråden min er du snill Mokko Planlegger å ha den ferdig i løpet av morgendagen, og så legge den inn i førsteinnlegget 00:00 på julaften Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Da kan iallefall jeg meddele at jeg er ferdig med mine linjer, har bare igjen allsang linjen. Endte opp meg tre ferdige resultater, jeg ble nemlig litt usikker på hvor mye jeg skulle trøkke til, men regner med at vrengpott klarer å velge blant de vakre tonene! EDIT: Om jeg ønsker å sende mine strofer til deg vrengpott uten å legge det ut i denne tråden, hvor skal jeg sende det? Er det muilig å legge til "melodi" i en pm? Endret 22. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Mailen står vel i førstepost. Også folkens, jeg må bare fortelle at da jeg skulle synge mine linjer kom det ut noen sinnsyke toner som lignet litt på slikt du hører i opera/teater/konserter. Brukte en del forsøk på å få syningen ned på dere andres nivå, jeg synes det hadde vært litt dumt om jeg kom skinnende med min englestemme midt i sangen, det ville sannsynligvis gjort resten av sangen til møkk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg kom selv med en alt for høy stemme som hadde mer trøkk enn dere andres lavemælte stemmer. Følte dessverre det ble veldig spesielt, så laget en med lavere stemme. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg fått inn delen din i sangen Paisley, og jeg må si, at du er by far den beste av oss til å synge! Mangler fremdeles linjer 25 og 26, og også Eplefe sitt bidrag! Om noen stiller til å ta hennes i tilfelle jeg ikke får det tilsendt, så er det bare å trå til! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Dibs på linjene til mattulf (25,26) siden en viss person tok mine. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Kjør på H_H! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 vet ikke helt om jeg liker å bli kalt H_H.... Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Q_Q da? Gleder meg til å høre det ferdige resultatet! Endret 22. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Head_Hunter <3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Hvordan blir det med syngingen deres Head_Hunter og Eplefe? Blir dere ferdig til i kveld slik at jeg får fullført sangen + video til midnatt? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Fikk du forresten mine bidrag? Sender den strofen som var allsang senere Endret 23. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 sliter litt med linje 26 men det får no bare være. Det kommer sikkert til å høres helt jevelig ut, men jeg kommer snart med mitt bidrag. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er ikke med på dette, men jeg merker jeg gleder meg til å høre resultatet.^_^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Sånn da har jeg sendt inn min nydelige hese stemme blandet med tett i nesen. Det blir ikke mye bedre enn det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er ikke med på dette, men jeg merker jeg gleder meg til å høre resultatet.^_^ Så send inn et bidrag! Jo fler bidrag, jo fortere blir sangen ferdig Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2009 Da har jeg fått Head_Hunter sitt bidrag også, så da mangler bare Eplefe sine linjer, så er alt i boks! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) @AltF4: Ah, tror jeg står over. Endret 23. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå