Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, blir vel en mp3 som legges ut sammen med videoen tenker jeg. Nå må du se å få dansefoten i gang Nostalgic! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hehe, hadde da vært morro å sende den inn til jamba. " Få nerdene på din mobil", send jamba innlegg.no til 2424 o.l Men tenk å ha den som ringetone mens mobilen ringer på bussen. Fantastisk! Jeg har allerede prøvd noen strofer, men uten hell dessverre. Jeg er fast bestemt på å sende inn noen ordentlige linjer med hele toner, så tar nok litt ekstra tid, men er helt klart ferdig i morgen! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror faktisk jeg er en bedre sanger en danser, vil ikke utsette folk på Gamer for min grufulle dansing. Tross alt jul. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror faktisk jeg er en bedre sanger en danser, vil ikke utsette folk på Gamer for min grufulle dansing. Tross alt jul. Ha! Jeg vil faktisk påstå at jeg er en langt bedre danser enn sanger. Men det er heller et tegn på elendig sangstemme, ikke eksepsjonelle danseferdigheter. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Jaja, får vel finne på noe annet lurt enn en dansevideo til sangen vår da! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 enda en sang the making of behind the voice en film med sangen og bildet av ansiktet til forumbrukeren på delene personen synger enda en sang the making of behind the voice en film med sangen og bildet av ansiktet til forumbrukeren på delene personen synger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg kan være med på en "behind the magic(!)" video. Gjort riktig kunne det vært epicness i videoform. Endret 21. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Videoen blir nok ikke så epic. Tenkte mere en fin julebakgrunn, med avatar + nick til den som synger. Ikke noe mer stas enn det Iallefall ikke i første omgang Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Vi kan ta en dansevideo med WoW-dansene? Fritt for Night Elf Male! Endret 21. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Kan jo ta en video der du svinger rundt på Frostmourne Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Det kan vi, vet du! "How to kill people and suck their souls with Forstmourne, dressed as a clone trooper". Blir en slager. [For de som ikke har fått det med seg] Endret 21. desember 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Sangstemmen min har bestemt seg for å ikke fungere i kveld i det hele tatt. Jeg har prøvd åtte ganger nå, og er i ferd med å gi opp. ._. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Eplefe! Nå har jeg offentliggjort min sangstemme; da får du f*en meg se til å gjøre det samme! :< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Om det så blir en hes, tørr stemme som knapt kan høres så er jo det greit. Det gir bare mer personlighet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Med en liten sjangs til å håne meg selv, BEHOLD (et av mine to klipp): Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 jeg tok bare første forsøket jeg og sendte inn:) Hold på og dø av latter da når jeg hørte meg selv synge Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 jeg tok bare første forsøket jeg og sendte inn:) Hold på og dø av latter da når jeg hørte meg selv synge Jeg og. Eller, det var 2. da. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Når blir verdenspremieren på Gamer.no's julekaraoke video, da? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Premieren blir når jeg har fått alle innslagene, tweaket sangen, og så får jeg hive meg rundt og lage video til den også Kom igjen folkens! Send inn de siste bidragene! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gi H_H en annen linje, du. Kan godt ta en linje til i farta, hvis det trengs. Kan godt ta en linje til i farta, hvis det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå