Eplefe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har ikke fått sunget enda. Tar det etter jobb i dag, lover! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Greit det ja! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg setter i gang med å lage bidraget nå Edit: Den allsang-linja er søren meg ikke lett! Endret 21. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 mangler ikke mer enn 17linjer da, og eple sa hun skulle ta sine etter jobb, error er visst igang. Ehtram kom seg ikke avgårde på skolen engang og erik skal jeg mase på så fort jeg ser han POTT, fikser du ny til nyttår da? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Om jeg fikser ny til nyttår er jeg skeptisk til, mulig jeg forandrer mening når jeg er ferdig med denne, men om noen andre vil starte en for nyttår så stiller jeg med sang Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen linjer ledig? Bare lurer på om jeg skal ta å synge litt etter massive forespørsler. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Sendte deg en PM Head_Hunter, du kan få ta HCG sitt innslag siden han sa jeg skulle få linjen hans i forigårs, men den har enda ikke kommet. Kom igjen folkens! Gjør bidragene deres! Tar bare noen få minutter, så får dere være med på herligheten som er Gamer.no Karaoke 09! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jada, jada. Må bare finne en mic. Frister ikke å gjøre det på mobilen (selv om det sikkert er det jeg ender med) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Nydelig Eplefe, gleder meg til å høre Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg har vært på juleball (ble ikke helt ferdig i sted) men i morgen er det inne, jeg lover! Sliter litt med allsang-linja, og det å overføre taleopptak fra telefon er heller ikke helt problemfritt (fu iTunes) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Årner seg det Error Er ikke noe stress med allsang linja, har fått ganske mange bidrag til den, så det går bra om du ikke får til den Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Prøver å ta opp nå, og høres ut som en halvkvalt katt... Sender deg filen straks, men tror jeg kommer til å holde meg unna sing star og slikt i fremtiden. :b Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Haha går nok bra skal du se. Kanskje vi kan kjøre på et A1 filter på de som ønsker det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Autotune. Gud bedre, lag en autotuneversjon! Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det hadde vært morsomt, men behold orignialen! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mobilen min vil ikke spille inn uten å legge på masse bråk. Spiller inn når jeg kommer opp på rommet og laster opp. Sender PM rett over midnatt, regner jeg med. :] Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Den er grei vetu, mangler bare noen få bidrag, så er det å begynne på musikkvideoen! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Musikkvideo? :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Har du ikke sendt inn dansevideo Nostalgic? Da må du se å få gjort det! Har du tenkt å lage mp3-fil også Polvott? Dette lukter ringelydpotensiale lang vei. Endret 21. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg skal sende inn min nydelige stemme så snart som mulig. DVS i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå