REALRAW Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Får ikke til de linjene jeg har fått, har sikkert sunget de 90 ganger i dag. Men får det nok til i morgen, så jeg sender deg et klipp i morgen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg gidder ikke å skape noen unskyldning for at jeg har ræva stemme Jeg suger til å synge men dette er så moro at det må gjennomføres koste meg stoltheten eller ikke er ingen unnskyldning for at jeg har rævva stemme, det har jeg værtklar over siden jeg var rundt 8 huff, fæle tider ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 For en herlig ide, har sendt pm og håper jeg får bidratt med noen sjofle linjer:) Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Slenger meg på jeg også. Kaprer linje 29 og 30 jeg da Bidraget blir nok sendt i morgen, og jeg regner med at det er like (om ikke dårligere) enn det dere andre har bidratt med Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Bare å melde seg på ja! Har ført opp deg og Paisley på lista nå, så det er bare å kjøre på og synge for full hals Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg må faktisk få si at jeg gleder meg og har stor tro på at det faktisk blir tonedøvdt bra! Regner med jeg får sunget i løpet av dagen. Når er siste frist for innsending av materiale? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Jeg hiver meg på fler linjer jeg, så fremt det trengs! 29 og 30. Vil bli tatt opp snart. Er faktisk forkjøla selv, og resultatet er der etter. Disse har visst blitt tatt, jeg slenger meg på med noen andre. Linje 49 og mitt bidrag på 50. Har sendt de på mail nå. Endret 20. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kan ta det som mangler. :] Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Hvordan tar man opp lyd og lager en .waw ut av det? Eller er det best å sende inn en annen filtype? Hvordan gjør man det eventuelt da? Endret 20. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg brukte bare den vanlige opptakeren som er innebygd i windows. Den tar opp lyder i waw format:D Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg kan ta det som mangler. :] Setter deg opp på 38, 39 og 40 jeg da Morsomt med litt kvinnelige stemmer i sangen også Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Gleder meg til å høre det ferdige makkverket Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 prøve på en nyttårslåt også, tør du sette igang det pott? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 prøve på en nyttårslåt også, tør du sette igang det pott? Jeg foreslår denne Det er en fantastisk god og allmen kjent sang. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Haha, kunne jo faktisk funka. Hadde jo vært herlig å få spredd vår karaokeversjon ut i det store internett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Her kommer det for dage, mine enorme egenskaper når det gjelder sang. Får vel skylde på kvaliteten med å si at det er tatt opp med telefonen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Mhm, vedder på at du har dritfin sangstemme i virkeligheten, men at telefonen på en eller annen måte forvrente den til en halvkvalt gauling. Jeg liker den, jeg. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg gleder meg SKIKKELIG til resultatet. Sender inn mitt bidrag på linje 50 i ettermiddag. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) prøve på en nyttårslåt også, tør du sette igang det pott? Jeg foreslår denne Det er en fantastisk god og allmen kjent sang. neinei, kan finne en rekke gode sanger som kan duge til nyttårs og eller enda en julelåt! men vi trenger en som vil ta ansvaret til og arbeide med låta forslag: http://www.youtube.com/watch?v=a_rmLmrCv6E&feature=player_embedded litt mer doable versjon av en gammel jule/nyttårslager: http://open.spotify.com/track/4DKdrUe6ZlEqR5st7XOnZl ellers har vi noen jeg liker: http://open.spotify.com/track/4yaUDc6tXhncU0Nr3CT8D3 evt bare lete her: http://open.spotify.com/user/svenningen/playlist/3rRAtbQJ0jyJgAhCgNhK40 Endret 21. desember 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Kom igjen folkens! I morgen er siste frist for å sende inn bidragene fra dere som er meldt på. Om det ikke ruller inn så trenger jeg noen til å ta plassene til de som ikke får sendt inn, noen frivillige som ikke har fått sunget ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå