Breathe Fresh Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nyttårs sang, ja! Kanskje jeg kan fikse en karaoke versjon av denne som vi kan synge: http://www.youtube.com/watch?v=a_rmLmrCv6E Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Julesangen ble epic uten like! Takk og gratulerer til alle som bidro, selv om jeg egentlig ikke er i en posisjon til å takke for annet enn en herlig opplevelse. Novi God støtter jeg fullt ut, og løfter gjerne champagneglasset til den natt til første. Hvis noen tar på seg ansvaret å lage/finne en karaokeversjon samt dele opp linjene er jeg med på opptil flere. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Haha! Utrolig bra! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Herlig vakkert folkens. Mange nydelige stemmer som kom strømmende gjennom høytalerne. God Jul. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hohoho Dritbra Litt toyt deadline men dere skulle fått til en Nyttårssang også Dette ga meg faktisk en god del julestemning i siste liten helt enig! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette var.... utrolig! Jeg fikk faktisk julestemning av dette og jeg må si det ble overraskende bra tiltross for en god del feil i forhold til melodien. Jeg gleder meg til neste sang og jeg håper flere gjør som meg og bruker denne som ringetone hver jul! God Jul og takk til alle som har bidratt og sist men ikke minst en stor takk til vrengpott for en fantastisk ide og gjennomføring! Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Dette var evig bra... eller skikkelig elendig alt etter som. Tydeligvis flere enn meg som slet med at den ekle sangen ligger noen oktaver for høyt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hehehe jeg knakk sammen når jeg hørte min vakre stemme helt på slutten! Det var en perfekt avsluttning;) Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vrengtpolvott, kan du legge ut det ferdige produktet (kun sangen) her? Vil gjerne spille sangen på Audiosurf! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hohoho Dritbra Litt toyt deadline men dere skulle fått til en Nyttårssang også Dette ga meg faktisk en god del julestemning i siste liten helt enig! Støttes! Når jeg hørte hvor fantastisk fine sangstemmer dere hadde, fikk jeg også lyst til å bli med. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 http://www.mediafire.com/?2yjozgtyxmj Klarte faktisk å få ganske bra kvalitet på mp3'en Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Head_Hunter var den beste sangeren i hele sangen! Bra jobbet:) Endret 27. desember 2009 av Sputnik Navn fjernet etter ønske Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Genialt! Kult at det ble så mange Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Når kommer artikkelen på forsiden da? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kommer den, da? Håper det Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vi har i hvertfall fått twitterfeed for dere som ikke har lagt merke til det Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tusen takk for en fantastisk sang folkens. Dette har jeg misset totalt. Satt med ett stort smil hele sangen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå