Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ok gutter og jenter, nå når julen nermer seg, syns jeg det er på tide at vi alle slår til og synger litt julekaraoke sammen! Det som skjer, er at alle sammen som vil være med får èn linje av julesangen, og synger den linjen, lagrer den som .mp3 eller .wav, og sender den til meg. Kvaliteten på opptaket har ikke noe å si, sålenge det går an å høre hva som blir sunget/hylt. Det gjør absolutt ingenting om du kan synge, eller ikke, sjangsene er store for at ingen andre har sangstemme heller! Bare syng, og ha det morsomt Sangen vi skal synge er Mariah Carey – All I want for Christmas is you! http://www.youtube.com/watch?v=K5bo4VDEH-U&feature=player_embedded Resultatet: http://www.youtube.com/watch?v=DzGWO0yCeRs Tusen takk til alle som har bidratt! Det er 50 linjer. Velg en linje, den første som velger får den linjen. (Om vi ikke får 50 sangere, så får vi ta flere linjer hver.) Hør på deres linje i sangen, og prøv å syng den slik som hun gjør! Så mail meg, PM meg, Steam chat meg, eller bare skriv her i tråden når dere har valgt dere en linje, så får jeg fyrt det opp på listen. Legger mailen min her som dere kan sende det til: [email protected]! (Fjern utropstegnene) Den siste linjen hadde det kanskje vært morro om mange også hadde sunget inn, slik at det blir litt koraktig 1 I don't want a lot for Christmas - Mammakamel v2.0 2 There's just one thing I need - Mammakamel v2.0 3 I don't care about the presents - Nostalgic 4 Underneath the Christmas tree - Nostalgic 5 I just want you for my own - AltF4 6 More than you could ever know - AltF4 7 Make my wish come true - Vrengtpolvott 8 All I want for Christmas is... You - Vrengtpolvott 9 I don't want a lot for Christmas - Atsjonas 10 There's just one thing I need - Atsjonas 11 I don't care about the presents - Shampoo 12 Underneath the Christmas tree - Shampoo 13 I don't need to hang my stocking - Laland 14 There upon the fireplace - Laland 15 Santa Claus won't make me happy - Vrengtpolvott 16 With a toy on Christmas day - Vrengtpolvott 17 I just want you for my own - HCG 18 More than you could ever know - Mokko 19 Make my wish come true - Mokko 20 All I want for Christmas is you... You baby - Nøtte 21 I won't ask for much this Christmas - Erik 22 I won't even wish for snow - Erik 23 I'm just gonna keep on waiting - Miles Teg 24 Underneath the mistletoe - Miles Teg 25 I won't make a list and send it - Head_Hunter 26 To the North Pole for Saint Nick - Head_Hunter 27 I won't even stay awake to - Nøtte 28 Hear those magic reindeer click - Nøtte 29 'Cause I just want you here tonight - Error 30 Holding on to me so tight - Error 31 What more can I do - Shampoo 32 Baby all I want for Christmas is you... Ooh baby - Shampoo 35 All the lights are shining - Paisley 36 So brightly everywhere - Paisley 37 And the sound of children's - Paisley 38 Laughter fills the air - Vrengtpolvott 39 And everyone is singing - Vrengtpolvott 40 I hear those sleigh bells ringing - Vrengtpolvott 41 Santa won't you bring me the one I really need - Erik 42 Won't you please bring my baby to me... - Erik 43 Oh I don't want a lot for Christmas - Lakus 44 This is all I'm asking for - Lakus 45 I just want to see my baby - Lakus 46 Standing right outside my door - Lakus 47 Oh I just want you for my own - Ethram 48 More than you could ever know - Ethram 49 Make my wish come true - AltF4 50 Baby all I want for Christmas is... You - Allsang! (Har fått noen) All I want for Christmas is you... baby (repeat) Endret 23. desember 2009 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg vil gjerne ha linje nr 9. Skulle gjerne ha fyrt opp nå, men nå har skolen macen min, så jeg får ikke spilt inn. Jeg tar det til helga. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Herlig Atsjonas! Har satt deg opp på linje 9, og meg selv på linje 8. Om noen andre har lyst på linje 8 er det bare å si ifra, så flytter jeg meg til en annen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Åh, kan jeg ta linje en eller? Hva slags programmer skal jeg ta opp med? Har nemlig ingen! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Er bare å bli med ja. Skriv på den linjen du vil ha, så slenger jeg deg opp på listen så alle kan se at linjen er tatt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Linje 1 og 2 please. Takkskarruha HCG! Edit: Jeg vet at det er bare lov med en linje hver, men når du hører den helt fantastiske stemmen min kommer du ikke til å angre. Uansett, gjerne linje 1 eller både 1 og 2. Endret 16. desember 2009 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tar glatt linje 20! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Herlig initiativ! Jeg tar linje 50, takk. Så fremt jeg slipper å holde tonen lenge og slikt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva er fristen? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Hm... kan si at fristen er 22. desember, så rekker jeg å jobbe litt med det før det skal ut på the interwebs Hadde vært veldig greit å få tilsendt opptakene ASAP, så vet jeg hvor mye vi har, og hva vi mangler osv. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg tar tre og fire! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan forresten ta nr 10 også, så kan heller noen ta den hvis de ikke får plass. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Da har jeg og Nostalgic sendt inn våre bidrag, som ble helt over all forventning. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Høres spennende ut dette, men tviler på at jeg blir med. Eier ikke sangstemme. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Høres spennende ut dette, men tviler på at jeg blir med. Eier ikke sangstemme. Jeg kan sende deg også våre bidrag. Så blir du antageligvis med.. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Har fått noen bidrag allerede som sagt, og du trenger absolutt ikke sangstemme for å bryne deg på disse gutta Er bare å hive dere med folkens! Er utrolig morsomt når sluttproduktet er ferdig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Støtter dette med allsang på grensa til herligheten i linje 50! Skifter derfor til linje 5 og 6, så får du heller bestemme hvem av de du vil bruke om fler skulle være interessert i en av dem Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan ta linje 13 og 14. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hva med at du, Vrengtpolvott, legger ut en eller to av linjene du får inn, gjerne fra de som ikke har verdens beste sangstemme, for å senke lista litt/vise hvor nivået ligger, så folk skjønner at de ikke trenger å ha så veldig god sangstemme for å bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå