Joachim_F Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Bohemia lanserer oppdatering og gratis kampanje for militærsimulatoren. Les hele saken Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ser fett ut, men tror ikke jeg kommer til å laste ned denne. ArmA 2 er alt for simulator-relatert og i mine øyne vanskelig å holde oppdatert hele tiden. Håpte det kom til å være ganske enkelt og ikke SÅ jobbig å sette seg inn i, men har skjønt at det krever en del dedikasjon og "militærelsk" for å orke det. Nei, jeg spiller heller MW2. Lenke til kommentar
Joabir Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har spillet på seam, hvordan vil det funke? Vil steam spørre om eg vil oppdatere eller må eg gjøre det selv på en eller annen måte? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Steam vil som regel gjøre det av seg selv. Håper jeg kan finne det på tilbud, da blir det nok kjøp. Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Har de lagt til støtte for crossfire? Endret 16. desember 2009 av fytech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå