mcgroven Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Storspill fra id Software får ny utgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Voksent av EA å ønske id lykke til med spillet, fremfor å gå helt Activision/Brütal Legend på Zenimax. Endret 16. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Her ser vi hvorfor er EA er kulere enn Activision. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er jo faktisk hyggelig lesning at noen gjør noe slikt for en gang skyld. Men det kan jo hende det ligger et aldri så lite mellomlegg i bunnen her. Samma kan det være, id software får gi ut spillet sitt, Bethesda tjener noen slanter og vi får spille Rage. Alle vinner ^_^ En tittel jeg forøvrig er ganske spent på! Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Var en ganske interessant artikkel i forrige EDGE om utviklingen av dette spillet. Tror dette spillet kan bli bra. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bethesda/Zenimax er på vei opp i verden. Fallout og The Elder Scrolls er både kvalitets- og salgsmessig to meget store serier. Neste år kommer de til å gi ut Fallout: New Vegas, Brink og Rage. I tillegg vil sikkert Doom 4 dukke opp for første gang. Rage ser for øvrig ut som et veldig lovende spill. Jeg elsker post-apokalystiske historier, så jeg kommer garantert til å ta en nærmere titt på dette spillet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Voksent gjort av EA, og egentlig en ganske grei løsning. Tror Bethesda har litt større profil innen "eventyr"-sjangeren enn EA, og med Bethesda på coveret er det (tror jeg) større sjanse for at flere vil snappe opp spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå