Holmgr3N Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Lurer på om denne decoderen virker i norge.. med tanke på volt. Hvis den trenger strøm. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 bilde av baksiden Av bildet kan du se at det er en standard 12V inngang på boksen. Det eneste du kanskje må gjøre er altså å skaffe deg en 12V strømforsyning med rett kontakt. Disse selges forholdsvis billig på clas ohlson f.eks. DrErling Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Nå har jeg lett på clas ohlson hjemmesiden, og finner ikke 12V strømforsyning. Men så er det jo typisk meg å ikke finne noe som helst :oops: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 batterieliminatorer Jeg vet de har dem, så hvis du har en butikk i nærheten, så er det bare å besøke den. Ser ut som om clasohlson.no er vanskelig med meg... Trykk på eliminatorer i menyen til venstre så kommer det opp en drøss med... ja, nettopp, batterieliminatorer. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå