Millha Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei. Etter en rask titt over forumet fant jeg ikke mye på dette emne. Jeg har et problem. Det er snakk om Stalker Clear Sky og savegames. Etter å ha sett at det kom et nytt stalker spill på engelsk igjen tenkte jeg at jeg måtte få tak i det. Men før jeg skulle det måtte jeg spille gjennom Clear Sky. Men etter en reinstallasjon av windows, måtte jeg installere på nytt kopiere backupen av savegamet mitt. Alle som har spillet stalker vet at det er slik at patcher gjør det slikt at savegames ikke funker. Så nå har jeg problem med at jeg ikke finnet ut hvilken patch jeg spillet de savegamesene på. Jeg var langt ute i spillet, og har lite lust å begynne på ny. Så jeg har prøvet å patche spillet med alle patch og teste om savegamesene funket på noen av dem. Til nå har jeg testet alle patcher som er laget til spillet. Å av en eller annen grunn så biter ingen av dem på noen av patchene. Jeg sendte mail til firma bak stalker uten å ha fått noe som helst svar. Brukte NO DVD crack på spillet en periode, så kansje dette kunne være grunnen. Men det jeg skulle vist er hvilken patch utgave save'ene var lagret under. Er det noen som vet om det går ann å se hvilken version stalker clear sky savene er? Eller er det noen "tools" på nett til å fikse slikt? Til nå har jeg ikke funnet noe. Lett og lest ganske mye på nett uten noe gode svar på noe. Virker som folk bare ignorere problemet. Gjetter at 1.5.04 eller 1.5.05 er en av de mest mulige patchene siden jeg spillet på en mod som krevet v.1.5.05. Men etter å ha prøvt begge opp til flere ganger, så er jeg ganske usikker på hvorfor det ikke funker. Vis noen kan hjelpe eller har noen ideer så hadde det vært satt pris på. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Virker som det er få som forsatt spiller eller bryr seg om dette spillet =\ Jaja... kansje jeg var litt seint ute. =( Får vel bare begynne på ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå