Gå til innhold

The Elder Scrolls: Probmeler med Quarl's Texture pack 3?

Anbefalte innlegg

Hei

Etter å har installert "Quarl's Texture pack 3" har alle planter, ingredienser og andre ting som kan plukkes opp til alchemy forsvunnet. Er bare gule gjennomsiktige firkanter der disse skulle vært.

Jeg har fulgt readme-filen som lå med da jeg installerte QTP og gjort alt som står at jeg skal gjøre.

Utenom QTP kjører jeg

Oblivion mod manager

OOO Complete 1.33

Alternativ start (den hvor du starter på båten i Anvil)

Har prøvd å aktivere OOO uten vellykket resultat og prøvd alle mulige alternativer på "Archive Invalidation" i omm

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hm... hvilken rekkefølge har du valgt at de skal kjøres i? Kan være en idè om QTP kjøres etter OOO. Om det er det du allerede gjør, så prøv å bytte om på de, og se om det hjelper.

Anbefaler og laste ned Boss Better Oblivion Sorting... fra Tesnexus.com da oppdaterer du load orderen etter anbefalt rekkefølge.

Lenke til kommentar

QTP har såvidt jeg vet ingen esp- eller esm-filer som skal lastes, stemmer ikke dette? I så fall er det meningsløst å snakke om lasterekkefølge. Det kan hende installasjonsrekkefølgen har noe å si, men jeg tror ikke det... Og hvis du bruker OBMM og har gjort alt du skal gjøre med Archive Invalidation, så skjønner jeg ikke hva som skal kunne være galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...