FanTic_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hei Etter å har installert "Quarl's Texture pack 3" har alle planter, ingredienser og andre ting som kan plukkes opp til alchemy forsvunnet. Er bare gule gjennomsiktige firkanter der disse skulle vært. Jeg har fulgt readme-filen som lå med da jeg installerte QTP og gjort alt som står at jeg skal gjøre. Utenom QTP kjører jeg Oblivion mod manager OOO Complete 1.33 Alternativ start (den hvor du starter på båten i Anvil) Har prøvd å aktivere OOO uten vellykket resultat og prøvd alle mulige alternativer på "Archive Invalidation" i omm noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hm... hvilken rekkefølge har du valgt at de skal kjøres i? Kan være en idè om QTP kjøres etter OOO. Om det er det du allerede gjør, så prøv å bytte om på de, og se om det hjelper. Lenke til kommentar
SondreM Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hm... hvilken rekkefølge har du valgt at de skal kjøres i? Kan være en idè om QTP kjøres etter OOO. Om det er det du allerede gjør, så prøv å bytte om på de, og se om det hjelper. Anbefaler og laste ned Boss Better Oblivion Sorting... fra Tesnexus.com da oppdaterer du load orderen etter anbefalt rekkefølge. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 QTP har såvidt jeg vet ingen esp- eller esm-filer som skal lastes, stemmer ikke dette? I så fall er det meningsløst å snakke om lasterekkefølge. Det kan hende installasjonsrekkefølgen har noe å si, men jeg tror ikke det... Og hvis du bruker OBMM og har gjort alt du skal gjøre med Archive Invalidation, så skjønner jeg ikke hva som skal kunne være galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå