Ollorca Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Må slenge meg på denne gratulasjonslisten å si at dette var velfortjent AltF4 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så mye AltF4, var da en hyggelig nyhet Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer ^-^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg ønsker også å gratulere vår kjære bruker med grønn skrift og moderatorstatus, og er sikker på at du vil gjøre en god jobb for å holde dette forumet rent og pent! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Tror det er få på dette forumet som er en like god debattant, som et medmenneske som AltFar4, så dere har gjort en bra fangst her Gamer. Men hvem skal lulle meg til jeg sovner nå? Uansett, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 På tide spør du meg. Gratulerer, kompis. Her får du en liten moderator-gave fra Nord-Trøndelag: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Får vel nesten sende mine forsinkede gratulasjoner selv. Jeg skal innrømme at jeg var en av de som var mest pågående å få innsatt akkurat deg som moderator, og da er det vel neppe nødvendig å si at jeg mener at du passer perfekt til jobben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg