V. Haugen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Får du de hastighetene du blir lovet? Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvordan er 4G støtten i Linux og på Mac? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hvorfor i all verden spør du om d??? 4G er en standard ikke ett program! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvorfor i all verden spør du om d??? 4G er en standard ikke ett program! Helt korrekt, men jeg burde nok nevnt i artikkelen at Samsungs 4G-modem i alle fall ikke har støtte for Mac i første omgang (usikker på Linux). NetCom lovet imidlertid at dette ville komme på plass "veldig, veldig kjapt" -trolig før nyttår. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Meget spennende. Netcom skryter jo av ping, og dere nevner jo 26. Greit nok på papiret, men hvordan det blir det i praksis. Det jeg lurer på er om dere kan lage en oppfølgingsartikkel hvor dere f.eks prøver det mot CS, CoDMW2 el. Bruke sommeren på pils og CoDMW2 i frognerparken hadde vært helt unødvendig, men vanvittig kult. Park-Lan.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Problemet er jo at det bare funker så bra nå mens det nesten er ingen brukere. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Leste et sted at iPhone 4G kommer i Juni =] Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Har 4G selv nå, og det funker! Får 34mbit ned og 6mbit opp slik jeg har det satt opp hjemme akkurat nå. Har testet det litt utenfor og vært oppe i 40mbit ned og 10mbit opp. Ping ligger på rundt 30ms på testene. Ganske overrasket at det funker så bra. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg