TST Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Interessant. Spesielt siden alternativene på det første spørsmålet er et stykke unna det jeg fant som svar. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Interessant. Spesielt siden alternativene på det første spørsmålet er et stykke unna det jeg fant som svar. Mitt svar ble ikke langt ifra :o Kul premie! Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dette var snadder<3 håper eg svarte rett nå då , har veldig lyst på denne premien.. Lenke til kommentar
memorextt Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Heh, ser noen har tatt i bruk Twitter for å finne ut svar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Der, endelig ble jeg ferdig med å telle antall utgivelser! Endret 15. desember 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
mongoliansk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Der, endelig ble jeg ferdig med å telle antall utgivelser! Jeg tviler på at du talte gjennom hele gamergate sitt spill arkiv. Det finnes langt enklere metoder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Der, endelig ble jeg ferdig med å telle antall utgivelser! Jeg tviler på at du talte gjennom hele gamergate sitt spill arkiv. Det finnes langt enklere metoder. http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
mongoliansk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Jeg la ikke den siste setningen ut som en direkte hendvendelse til deg. Det ironiske aspektet ved meldingen din var forholdsvis åpenbar. Som er hvorfor jeg sa at jeg stillte meg tvilsom til din uttalelse. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Gått et par dager uten deltagelse i julekalenderen fra min side grunnet premier som ikke var aktuelle for meg, men i dag måtte jeg bare være meg og fant frem til svar blant annet via en bruker i denne tråden;) Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Heh, ser noen har tatt i bruk Twitter for å finne ut svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå