V. Haugen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Avslørte pris for ekte fri bruk, dekning og videre utbyggingsplaner. Fornyingsministeren med første offisielle oppkobling via LTE. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 argh... nok et eksempel på journalister som ikke har snøra peiling på hva de skriver om... FÅ DEG NY JOBB! 4G er IKKE !!! Det samme som LTE nett. LES og Lær... blir så forbanna av "cut`n paste" tosker Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Til kommentaren over. Joda, 4G er det samme som LTE. Kanskje det ikke har alle kravene som 4G nett har men etter en tid når det er utviklet skikkelig er det skikkelig 4G. Hvis du vil kan du godt kalle det 3,9G. Men bedre å avrundre det til 4G. Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/3GPP_Long_Term_Evolution Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Begrep og teknologinavn til side, så er dette veldig imponerende. Irriterer meg litt at sentralisering er så viktig at jeg fortsatt bare har Edge-dekning på hytta mens det er 80-90mbit i hovedstaden, men jeg elsker potensialet i teknologien. Gleder meg til å høre mer om hvordan det vil fungere i praksis med flere brukere samtidig! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Og iPhone 4G kommer i Juni =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg