TST Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Velkommen til Noble Squad. Se filmen nå Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Predator som har forvillet seg inn i spillet ). Lenke til kommentar
TheArmageddon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fy faen jeg gleder meg! Stor Fan av Halo Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Gud som jeg ser fram til dette! Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Fanken! No må eg kjøpe ODST bare for Betaen Håper dette blir bedre enn ODST. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wow, dette var jo fantastisk. To og et halvt minutt med spartanere som kjører warthog og hornets og lader våpen. Woho, kjempegreier. Jeg hadde nok forventet litt mer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wow, dette var jo fantastisk. To og et halvt minutt med spartanere som kjører warthog og hornets og lader våpen. Woho, kjempegreier. Jeg hadde nok forventet litt mer.Da tror jeg du kan sette deg inn i forskjellen hva en Trailer og en Teaser er Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wow, dette var jo fantastisk. To og et halvt minutt med spartanere som kjører warthog og hornets og lader våpen. Woho, kjempegreier. Jeg hadde nok forventet litt mer.Da tror jeg du kan sette deg inn i forskjellen hva en Trailer og en Teaser er Blir ikke noe mer spennende av det. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Wow, dette var jo fantastisk. To og et halvt minutt med spartanere som kjører warthog og hornets og lader våpen. Woho, kjempegreier. Jeg hadde nok forventet litt mer.Da tror jeg du kan sette deg inn i forskjellen hva en Trailer og en Teaser er Blir ikke noe mer spennende av det. Men, man må innrømme at det var litt sizzling å se på? Jeg for min del ser fram til dette som en liten unge på juleaften, selv om man vet hvordan alt ender :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Frysninger. Elsker Halo spillene, så gleder meg så enormt til Reach kommer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg for min del ser fram til dette som en liten unge på juleaften, selv om man vet hvordan alt ender :/ Det at jeg allerede vet hva som vil skje med dem er definitivt noe av det som får meg til å glede meg mest. Hvordan vil Spartanerne ta det? Hvordan vil de reagere osv. Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Tøft:) ser frem til halo reach 2 allerede Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det kommer nok ingen Halo: Reach 2. Er nok bare et spill det er snakk om Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Lolz. Moro blir det uansett Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Håper de glasser disse Sparta III-folka til helvete. ... oh wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå