Dan Hansen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg tenker da på denne typen til 799,- inkludert rensepumpe osv... Lurer på å kjøpe ett ... ::Dan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 En kompis av meg kjøpte seg en slikt og den funker utmerket. Tåler en del så eg :o Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Heh, det var jo mye bra i den tilbudsfolderen. Tryllestav med lyd til utrolige 39.95,- er jo must have Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det kommer jo alltid masse dritt i sånne bassenger da.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Det kommer jo alltid masse dritt i sånne bassenger da.. Fluer, gress og alt slikt Lenke til kommentar
umy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 nabon har noe lignende (nå er de rike, så det er mulig de har en "orndtlig versjon" om er litt dyrere P men den ser da ut til o holde fint. eneste ulempen er som sagt gress og dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå