Qwseyvnd Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvordan fjerner jeg kopibeskyttelse i FS2002 for å kunne spille den Flight Sim 2002 på Linux? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hø? Det er ulovlig om det er hva jeg tror. Uansett hvis det er lovlig så kan du ikke forvente at vi har prøvd FlightSim med Wine alle sammen. Vi må vite ting for å hjelpe. Hva slags type beskyttelse, hva fungerer ikke? Men virker vanskelig å fikse, men så har jeg aldri prøvd noen microsoft spill i linux da (lalalaa, teit) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hø? Det er ulovlig om det er hva jeg tror. Nah. DVD-Jon-saken fikk fastslått at du har lov å bryte beskyttelsen på ting du selv eier. Hvis han eier FS2002 legitimt, så skal han, så vidt jeg har forstått, i Norge ha lov til å bryte kopibeskyttelsen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hvis det er ikke ulovlig, så gi meg filen til å "kaste" kopibeskyttelse åp FS2002 slik jeg ikke får melding om har ikke plass på harddisken. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvis det er ikke ulovlig, så gi meg filen til å "kaste" kopibeskyttelse åp FS2002 slik jeg ikke får melding om har ikke plass på harddisken. Du, nå får du VIRKELIG gi deg! Dette er ANDRE gangen jeg gir deg denne linken: http://www.transgaming.com/gamepage.php?gameid=490. Skjønner ikke hva du vil oppnå... står jo der, svart på hvitt, på WineX sin egen side: Rating (how well it works in WineX): 1 out of 5 User Comments: Installer complains about not having enough free disk space (Windows Installer-based), and the game simply crashes. The airplane editor works somewhat. På tide å gi seg nå... tror nok det ville stått på gamelisten til WineX dersom noen som helst hadde fått spillet til å funke i WineX! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har prøvd FS2000, klarer ikke å starte opp skikkelig. Den står leter etter CD hele tiden til den står error unhandling noe sånt. Mens når jeg installer FS2000, står den harddisken har bare 2 GB ledig, men i virkelighet er den ca 73 gb ledig. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Rating (how well it works in WineX): 1 out of 5 User Comments: Installer complains about not having enough free disk space (Windows Installer-based), and the game simply crashes. The airplane editor works somewhat. På tide å gi seg nå... tror nok det ville stått på gamelisten til WineX dersom noen som helst hadde fått spillet til å funke i WineX! Les dette en gang til så forstår du.... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Hvorfor skal jeg gi meg når noe klarer å kjøre FS2002 knirkefritt og HØY fps...jeg må visst ha noe DLL filer for å FS2002 skjønne det er mye ledig plass, hvilken fil må jeg ha? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvorfor skal jeg gi meg når noe klarer å kjøre FS2002 knirkefritt og HØY fps...jeg må visst ha noe DLL filer for å FS2002 skjønne det er mye ledig plass, hvilken fil må jeg ha? Er du helt dement? -> DET KOMMER IKKE TIL Å VIRKE. <- (Følg pilene.) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 heheh.. Men serioest, det er tydligvis ikke alle som forstaar Engelsk.. Proever med Norsk .. > Det vil ikke fungere.. > Da vil ikkje fungera Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvorfor skal jeg gi meg når noe klarer å kjøre FS2002 knirkefritt og HØY fps...jeg må visst ha noe DLL filer for å FS2002 skjønne det er mye ledig plass, hvilken fil må jeg ha? For å si det rett ut: De som sier de kjører FS2002 i wine/winex, de ljuger! Verre er det ikke. Folka som lager Winex sier selv rett ut at det ikke fungerer! Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor lyver de som påstår klare FS2002 på Wine(X)? sjekket www.simflight.com noe FÅ klarer, ca 1-5 av 3000 brukere. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor lyver de som påstår klare FS2002 på Wine(X)? sjekket www.simflight.com noe FÅ klarer, ca 1-5 av 3000 brukere. Vel, da er det vel en ide å spørre de som har fått det til? Ser ikke ut som noen her har gjort det, og heller ingen på winex sine sider Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Hvorfor lyver de som påstår klare FS2002 på Wine(X)? sjekket www.simflight.com noe FÅ klarer, ca 1-5 av 3000 brukere. Da foreslår jeg at du får disse heldige 1-5-av-3000 til å avsløre deres hemmeligheter. Videre foreslår jeg at du sender disse til Transgaming, slik at de kan få oppdatert siden sin. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Jeg regner med at du tenker på denne tråden på www.simfligt.com. Hvis du går tråden litt i sømmene vil du se at han som startet den, Flyboy64, kun har et eneste innlegg i forumet. Bildene du ser er rett of slett fake, slik det blir konkludert med lenger ned i tråden. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2003 Du som sa sist du HADDE helt rett, jeg sjekket GRUNDIG på rammene i MS Flight Sim, jeg ser bildet er manipulert bittelitt flyttet...sjekket flyboy64 hvor mange inlegg han hadde, jo bare 1 = han lyver! beklager at jeg ikke hørte på deg... Men SIKKER FS2002 går IKKE på Linux? "Thomas :-D" klarte den av winex sier han...hmm Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Ja, jeg er sikker på at FS2002 Ikke funker i linux. Bastabom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå