TST Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ah, den pakken hadde hvert deilig å vinne! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Utrolig flotte premier. Har veldig lyst på det headsettet. Så håper jeg fant de rette svarene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Harddiskkabinettet og headsettet hadde gjort seg i disse dager. Det var ganske vanskelig å finne ut av A, men med den kom jo B relativt lett. Krysser fingrene i dag! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Harddiskkabinettet og headsettet hadde gjort seg i disse dager. Det var ganske vanskelig å finne ut av A, men med den kom jo B relativt lett. Krysser fingrene i dag! A var et 3 sekunders google-søk unna... B var verre, for ingen av svarene stemte, verken den engelskspråklige eller danske(som ga to forskjellige svar btw). Kraftig avrunding måtte til... Lenke til kommentar
fytech_InnleggNO Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Snadder! Dette har jeg lyst på Endret 14. desember 2009 av fytech Lenke til kommentar
tct93 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hadde vært digg med 7.1 høyttalersystem til pc'n. Hvis jeg ikke vinner den her, tror jeg at jeg kommer til å kjøpe den uansett. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var ikke helt lett den B der, da det står forskjellig overalt i forhold til hvilket år statistikken er fra, så måtte bare ta en råsjanse. holder meg unna wikipedia og, siden det virker som folk kødder med den hele tida Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Når kommer artikkelen med alle vinnerne fra forrige uke? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var ikke helt lett den B der, da det står forskjellig overalt i forhold til hvilket år statistikken er fra, så måtte bare ta en råsjanse. holder meg unna wikipedia og, siden det virker som folk kødder med den hele tida Det andre spørsmålet var veldig lett da Wikipedia har svaret. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Når kommer artikkelen med alle vinnerne fra forrige uke? Den kommer i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Donbot Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var ikke helt lett den B der, da det står forskjellig overalt i forhold til hvilket år statistikken er fra, så måtte bare ta en råsjanse. holder meg unna wikipedia og, siden det virker som folk kødder med den hele tida Hvis du vil forsikre deg om at ingen har køddet med wikipedia, er det bare å se på history helt øverst. Der står det når siden ble sist endret og du kan se på tidligere versjoner av siden. Lenke til kommentar
memo_InnleggNO Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var ikke helt lett den B der, da det står forskjellig overalt i forhold til hvilket år statistikken er fra, så måtte bare ta en råsjanse. holder meg unna wikipedia og, siden det virker som folk kødder med den hele tida Hvis du vil forsikre deg om at ingen har køddet med wikipedia, er det bare å se på history helt øverst. Der står det når siden ble sist endret og du kan se på tidligere versjoner av siden. Vel, wikipedia har svaret og det er ferske tall. Inget behov for å avrunde, inget behov for å gjette. Ingen har endra på informasjonen heller. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Denne konkurransen tror jeg har en feil. Altså, svaralternativene er feil ifølge min bittelille kunnskap. Lenke til kommentar
Mountainhome Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvor er listen med vinnere fra uka som er gått?? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kommer i løpet av dagen i følge TST. Jeg tror jeg fikk rett på begge spørsmålene - er en premie jeg gjerne skulle ha hatt! Særlig headsettet, som ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg tror nok mange bommet på denne oppgaven: Det var bare å gå inn på sandbergs hjemmeside for å finne ut hvor hovedkontoret deres lå. Mange gikk nok så til wikipedia for å finne svar, men som mange sikkert så var det ikke samsvar mellom den norske, danske og engelske versionen angående antall innbyggere, derfor brukte nok mange avrunding. Men hvis dere derimot hadde gått inn på http://www.rudersdal.dk/sitecore/content/Kommuneplan/Omraader/Birkeroed/Eksisterende_forhold.aspx som er kommunens webside hadde dere nok funnet svaret. innbyggertallet er 15 000. Ikke 21 000 som det står i wikipedia:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå