Gå til innhold

Gavetips til gutt 18 år

direkte

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 18 år, men har nesten null peiling på hva jeg kan kjøpe. Skal handle for 100-200 kroner ca. Jeg tenkte kanskje å kjøpe en DVD, da det kan være noe for alle, men hvilken film skal jeg kjøpe? Noen som har noen andre gavetips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 18 år, men har nesten null peiling på hva jeg kan kjøpe. Skal handle for 100-200 kroner ca. Jeg tenkte kanskje å kjøpe en DVD, da det kan være noe for alle, men hvilken film skal jeg kjøpe? Noen som har noen andre gavetips?

Kjøp Inglorious Basterds. :)

Lenke til kommentar

De aller fleste gutter på 18 år vil nok bli glad for en eller annen actionfilm ja. Skal godt gjøres å treffe feil om du kjøper en ganske ny actionfilm. Eventuelt finnes det litt eldre actionfilmer også som ikke nødvendigvis er superkjent. Om fyren liker action-filmer med Christian Bale i hovedrollen (Les: De to nyeste Batman-filmene) vil han med stor sannsynlighet også like Equilibrium. De har den på nettbutikken til platekompaniet (lenke). Jeg vet ikke om de har den ik fysisk butikk noen steder dessverre. Det er ikke av de nyeste filmene, så det spørs.

Men det enkleste er bare å stikke innom platekompaniet eller lignende butikken å plukke med seg en action-film fra en av "top film"-hyllene. Det pleier som regel å gå bra.

Lenke til kommentar

Kjøp et gavekort på det nærmeste kjøpesenteret med litt størrelse :)

Kjøper du en film eller lignende media binder du mottakeren til denne butikken om gaven ikke skulle falle i smak eller være overflødig - kjøper du et gavekort på et senter står personen fritt til å velge selv.

Lenke til kommentar

Det er forsåvidt et godt poeng Alt4. Men så er jo gavekort noe så hinsides upersonlig også da. Og hvorfor ikke dra det hele litt lengre? Hvis man kjøper et gavekort til noen binder man dem opp til det aktuelle kjøpesenter og den tidsrammen gavekortet er gyldig for. Da er det kanskje like greit å gi personen kontanter? Ingen begrensninger for hvor og når kontanter kan brukes. Men for all del. Kontanter er alltid fint når man er i 16 til 25-årsalderen. ^^

Lenke til kommentar

Kommer veldig ann på prisklassen, men jeg tenker det ikke er ment som noe stort.

Siden du kjøper en film kan jo en pose av favorittgodteriet eller noe annet snacks pakkes i samme pakke?

Beklager at jeg ikke har noe bedre og mer utdypende svar, den var ikke helt lett å gi deg et godt svar som kan hjelpe deg mer på vei :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...