direkte Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 18 år, men har nesten null peiling på hva jeg kan kjøpe. Skal handle for 100-200 kroner ca. Jeg tenkte kanskje å kjøpe en DVD, da det kan være noe for alle, men hvilken film skal jeg kjøpe? Noen som har noen andre gavetips? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skal kjøpe julegave til en gutt på 18 år, men har nesten null peiling på hva jeg kan kjøpe. Skal handle for 100-200 kroner ca. Jeg tenkte kanskje å kjøpe en DVD, da det kan være noe for alle, men hvilken film skal jeg kjøpe? Noen som har noen andre gavetips? Kjøp Inglorious Basterds. Lenke til kommentar
direkte Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Hmm, hvilken film er det? Den har jeg ikke hørt om.. Er det en ny film? Selges den på plasser som selger DVDer? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Den kom på DVD ganske nylig. Her kan du lese litt om hva den handler om. http://en.wikipedia.org/wiki/Inglourious_Basterds Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Godt forslag Alle gutter på atten år må like Inglorious Basterds Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 De aller fleste gutter på 18 år vil nok bli glad for en eller annen actionfilm ja. Skal godt gjøres å treffe feil om du kjøper en ganske ny actionfilm. Eventuelt finnes det litt eldre actionfilmer også som ikke nødvendigvis er superkjent. Om fyren liker action-filmer med Christian Bale i hovedrollen (Les: De to nyeste Batman-filmene) vil han med stor sannsynlighet også like Equilibrium. De har den på nettbutikken til platekompaniet (lenke). Jeg vet ikke om de har den ik fysisk butikk noen steder dessverre. Det er ikke av de nyeste filmene, så det spørs. Men det enkleste er bare å stikke innom platekompaniet eller lignende butikken å plukke med seg en action-film fra en av "top film"-hyllene. Det pleier som regel å gå bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kjøp et gavekort på det nærmeste kjøpesenteret med litt størrelse Kjøper du en film eller lignende media binder du mottakeren til denne butikken om gaven ikke skulle falle i smak eller være overflødig - kjøper du et gavekort på et senter står personen fritt til å velge selv. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er forsåvidt et godt poeng Alt4. Men så er jo gavekort noe så hinsides upersonlig også da. Og hvorfor ikke dra det hele litt lengre? Hvis man kjøper et gavekort til noen binder man dem opp til det aktuelle kjøpesenter og den tidsrammen gavekortet er gyldig for. Da er det kanskje like greit å gi personen kontanter? Ingen begrensninger for hvor og når kontanter kan brukes. Men for all del. Kontanter er alltid fint når man er i 16 til 25-årsalderen. ^^ Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takk for fine svar. Tror nesten jeg stikker å kjøper en actionfilm i morgen jeg, kanskje en av de som er nevnt her. Må se hva jeg finner Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Lykke til med julehandelen da, og god jul Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Takk takk, god jul! Tenker nå at jeg kanskje skulle lagt nå annet lite i pakken, så det ikke blir bare en film. Noen som har noen forslag til hva jeg kan legge inni da? Helst noe lett, for skal sende pakken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Vet du noe som han liker da, som kan hjelpe oss på vei? Er så mye vi her på forumet kunne tenke oss under juletreet i år skjønner du Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg kjenner han egentlig ikke, så vet ikke hva han liker. Derfor er det ekstra vanskelig å finne ut hva jeg skal kjøpe.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hmm da blir det fort vanskelig, interesser er en fin pekepinne på hva en fin gave kunne vært. Hvis det er vanskelig å finne noe han liker, kan det jo være greit å sende en ting som han kanskje behøver og derfor blir glad for Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Ja det er sant, men hva kunne det ha vært? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Kommer veldig ann på prisklassen, men jeg tenker det ikke er ment som noe stort. Siden du kjøper en film kan jo en pose av favorittgodteriet eller noe annet snacks pakkes i samme pakke? Beklager at jeg ikke har noe bedre og mer utdypende svar, den var ikke helt lett å gi deg et godt svar som kan hjelpe deg mer på vei Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hva med et skrapelodd eller to da? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Nesumar, det var et bra svar det Skrapelodd er i alle fall billig å sende, men blir det kjedelig å få for en attenåring? Er mer sånn som eldre folk gir til hverandre? Endret 14. desember 2009 av ASD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke hvis man vinner Men sjansene er jo forsvinnende små. Jeg er egentlig litt i villrede selv her, men jeg ville kanskje gått for en god pose godteri ved siden av filmen. Alle liker godteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå