dj_j0tul Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 hei Krise her... Tenkte jeg skulle øke fsb på mitt ASUS A7N8x til 170mhz fra 166. AGP/PCI er låst (Gudselov!) Men når jeg prøver å laste nå, får jeg ikke bilde på skjermen, og ingenting skjer. JEg må få resatt bois kjapt! Hvordan fikser man det? Holde nede en knapp eller noe under oppstart? TAkker for alle svar! Haster litt... Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Les manualen, det står godt forklart der. Du må flytte på jumpere og fjerne batteri bl.a. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hmm, du trenger ikke å røre batteriet. Det er en jumper som kalles cmos et sted i nærheten av bios-batteriet, denne skal du sette ett hakk ned. Ellers kan du prøve å holde insert inne mens du booter, da reseter du iallefall cmos på abit hovedkort. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hket ditt har ei kjekk damestemme som seier kva som er gale. Sett på høgtalerene, "start opp" og hør kva ho seier. Dermed kan du finne ut kva som er gale og handle deretter i forhold til kva som står i manulen. (som også finnes eletronisk på asus siden sider (www.asus.com) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Den Insert tingen virket faktisk på mitt Asus A7V333 kort også. Prøv det du. Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Litt av poenget med Insert knappen er at bios IKKE blir resatt, men booter opp med saft instillinger slik at man kan komme seg inn i bios og rette på det som måtte være feil. Det er SÅÅÅ dig slippe å stille inn klokke osv hver gang man man tar i litt for mye under klokkingen. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hmmm Begynner å tro at asus har en del møkka kort som mange har problemer med. Dette er jo ikke den første posten jeg har sett i det siste. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Virker slik ... jeg sliter jo med mitt. Kan bare prøve et par fortvilte grep til før jeg sender dritten i retur. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 vel, kortet er dønnstabilt det gutta. Leste gjennom intruksjonsmanualen 3 ganer, og siste ganger fannt jeg det; Måte løsne bios-batteriet, endre en jumper og sette i batteriet igjen. DA ordan alt seg, måtte bare fikse bios på nytt, thats all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå