Huggiii Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar: 1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud. 2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong. 3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden. Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen. 1. Er du seriøst? Jeg dreper folk på 2-3 skuff lett. 2. Man får assist 3.Enig Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar: 1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud. 2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong. 3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden. Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen. 1. Er du seriøst? Jeg dreper folk på 2-3 skuff lett. 2. Man får assist 3.Enig 1. Ja, eg er heilt seriøst... Eg brukar mange skuff......... 2. Eg la ikkje merke til noko assist - men det er vel kanskje berre meg. For min del blir Black Ops den store multiplayer opplevinga denne hausten og vinteren. Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ja, gleder meg MYE mer til Black Ops jeg også Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Lefdal har Tier 1 edition til 459,- (469,- for PS3) noen som tror det vil dukke opp nevneverdig bedre tilbud på dette spillet før release eller skal jeg bare slå til? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 ER ikke sikker på om noen har sagt det enda. Men om 1-2 uker vil det komme en åpen PC beta. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Reknar med at innhaldet i TIER1 vil bli mogleg å låse opp for dei som kjøpar den vanlege utgåva og? Temmeleg latterleg opplegg uansett. Belønne dei som kjøper limited med temmeleg store fordelar i online-kampar. Meh.. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ekstrainnhold: - Tidlig tilgang til Tier 1: Øyeblikkelig tilgang til Assault Class Tier 1 Bearded Operator med unik kamuflasje gjør at eiere av Tier 1 Edition skiller seg fra andre spillere. - M60 Assault rifle: Dette kraftige automatgeværet er unikt for Tier 1 Edition. Et perfekt motstykke til angrep med AK47. - MP-7: Et våpen som brukes av Tier 1 Operators i felten. Det veier lite, har høy skuddtakt og kan penetrere kevlar. MP7 føles som en pistol, men kan brukes til å angripe målene som om du skulle hatt en rifle. - TOZ194 og 870MCS, hagler med slugs: Få øyeblikkelig tilgang til disse to kraftige haglene og kraftigere ammunisjon til nærkamper. - Spec Ops-kamo: Spillerne kan bruke denne unike kamuflasjen til å forsvinne i omgivelsene og skjule seg for andre standardsoldater. Utenom kamuflasje, og tidligere adgang til visse våpen virker det bare som M60 er Tier 1-eksklusiv. Har ikke oversikt men sikkert noen som vet om M60 er opplåsbar gjennom progresjon i flerspilleren? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hmm vurderer Medal of Honor Tier 1 Edition til PS3 da følger det med også et spill jeg spilte mye i PS2 eraen nemlig, Medal Of Honor Frontlines Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja det spillte eg også igjennom, og likte det ganske godt Kanskje en dealbreaker for min del ? Regner med at eg ikkje vil invistere så mye tid online på dette spillet uansett ( mtp BF:Vietnam og kanskje Black Ops). Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fikk min Tier 1 Edition til PS3 for 429kr, fant det ikke billigere andre plasser, jeg var så heldig broren min bestilte Enslaved og GT5 på Elkjøp så vi fikk 15% rabatt siden jeg tok Medal Of Honor Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Noen som skal spille betaen idag? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 jess men blir jo disconnectet hele tiden.. spilte på defense, løp opp bak 2 fiender, og så mistet jeg connection akkurat når jeg skulle knive dem xD håper de får fikset det til i morgen i hvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Etter å ha spilt over 11 runder i den åpne betaen på PC har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe det med en gang, forhåpentligvis blir spillet kjøpt et par uker etter lansering. Synes det var ALTFOR likt BC2. Ja, jeg vet det er samme utviklerne, men de kunne jo ha forandret noe. Alt var i-grunn det samme. Det føltes ut som en liten utvidelse til BC2 enn et helt nytt spill. Skuffende DICE! Lenke til kommentar
eindude Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 syns det er mer MW2 skyting og feel over det enn bc2. men kommer nok ikke til å spille noe serlig MP på det. er nok hovedsakelig SP for min del. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 synes ikke multiplayer var så veldig morsomt, blir kanskje et kjøp for å spille singleplayer. character movement (eller hva det heter) var generelt alt for dårlig, samme som bc2. føles så "buggy" når du går, skyter og alt. kan ikke prove, kan ikke strafe ment du løper osv osv. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Likte MP ganske godt, men fortsatt litt på gjerdet. Eneste problemet med MP for meg er ganske heftig lag og litt ustabil browser, men som sagt før, det er bare beta. Denne betaen var ihvertfall mye bedre enn den forrige, det skal være sikkert! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spelet mottar grei kritikk. Virkar som om dei ikkje har nådd heilt til topps - men ser ut til å bli eit OK spel. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/medal-of-honor Bottom line: No Must-Have, but a good shooter nevertheless. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Utmerket. Fint høstferiespill med andre ord. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 PC Versjonen er forferdelig, med tanke på singleplayer. Dårlig optimalisert og mouse acceleration er på plass, uten mulighet til å skru det av :/. FOV er og helt på trynet. Har ikke rukket å prøve MP enda, men regner med det blir ganske likt beta. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Synes det var bra i PS3 versjonen jeg med MP, har ikke prøvd SP enda. Men faller ganske ofte ut av serverene som er ute nå i tidlig stadiet etter lanseringen som var idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå