Gå til innhold

Medal of Honor

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar:

1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud.

2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong.

3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden.

Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen.

1. Er du seriøst? Jeg dreper folk på 2-3 skuff lett.

2. Man får assist

3.Enig :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar:

1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud.

2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong.

3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden.

Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen.

1. Er du seriøst? Jeg dreper folk på 2-3 skuff lett.

2. Man får assist

3.Enig :)

1. Ja, eg er heilt seriøst... Eg brukar mange skuff.........

2. Eg la ikkje merke til noko assist - men det er vel kanskje berre meg.

For min del blir Black Ops den store multiplayer opplevinga denne hausten og vinteren.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ekstrainnhold:

- Tidlig tilgang til Tier 1: Øyeblikkelig tilgang til Assault Class Tier 1 Bearded Operator med unik kamuflasje gjør at eiere av Tier 1 Edition skiller seg fra andre spillere.

- M60 Assault rifle: Dette kraftige automatgeværet er unikt for Tier 1 Edition. Et perfekt motstykke til angrep med AK47.

- MP-7: Et våpen som brukes av Tier 1 Operators i felten. Det veier lite, har høy skuddtakt og kan penetrere kevlar. MP7 føles som en pistol, men kan brukes til å angripe målene som om du skulle hatt en rifle.

- TOZ194 og 870MCS, hagler med slugs: Få øyeblikkelig tilgang til disse to kraftige haglene og kraftigere ammunisjon til nærkamper.

- Spec Ops-kamo: Spillerne kan bruke denne unike kamuflasjen til å forsvinne i omgivelsene og skjule seg for andre standardsoldater.

Utenom kamuflasje, og tidligere adgang til visse våpen virker det bare som M60 er Tier 1-eksklusiv. Har ikke oversikt men sikkert noen som vet om M60 er opplåsbar gjennom progresjon i flerspilleren?

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt over 11 runder i den åpne betaen på PC har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe det med en gang, forhåpentligvis blir spillet kjøpt et par uker etter lansering. Synes det var ALTFOR likt BC2. Ja, jeg vet det er samme utviklerne, men de kunne jo ha forandret noe. Alt var i-grunn det samme. Det føltes ut som en liten utvidelse til BC2 enn et helt nytt spill.

Skuffende DICE!

Lenke til kommentar

PC Versjonen er forferdelig, med tanke på singleplayer. Dårlig optimalisert og mouse acceleration er på plass, uten mulighet til å skru det av :/. FOV er og helt på trynet.

Har ikke rukket å prøve MP enda, men regner med det blir ganske likt beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...