Bruker-162103 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jaggu meg så ser jeg en mail i mail kontoen min der EA inviterer meg til å delta i Medal of Honor betatestingen. Bra jeg ikke har bestilt eller vunnet den i noen konkurranser Lenke til kommentar
super9co Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jaggu meg så ser jeg en mail i mail kontoen min der EA inviterer meg til å delta i Medal of Honor betatestingen. Bra jeg ikke har bestilt eller vunnet den i noen konkurranser Fikk samme mail selv. Koselig å få en oppmerksomhet fra EA.. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sjekka innboksen full av forhåpninger og ble skuffet Hjertelig takk for falske forhåpninger! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Vet ikke om NDA er gjeldene på betaen..men kan si at jeg er ikke så voldsomt imponert på det jeg fikk teste igår. Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er det ikke på tide at EA lar oss med Xbox 360 slippe til i betaen? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 har en beta code til overs! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 har en beta code til overs! Kan jeg få den hvis den er 360? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 PC, men er gitt bort nå.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Andre som synes det er litt mye lag om dagene? Endret 9. juli 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Alle som har kjøpt BF:BC2 på Steam har nå tilgang til Betaen! Downloading atm, gleder meg ^_^ Endret 15. juli 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Spilte MoH betaen igår og surra litt rundt. Bazookaen og sniperen var ikke mye bra alt frøys hver gang man ble skutt på også. Må si jeg likte "kniv skriket" på 9min 46 sek dog, måtte le litt da.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 kjedelig beta.. nok en modern warfare copy igjen Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Likte betaen jeg, MW2+BC2=Hellakewl Har ikke hatt noe problemer med frysing eller noe. Men den første hagla trenger et kraftig slag med et nerf-bat, makan tell OP skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 add Big h3aD ingame om du vil spille ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Liker ikke det at alle ser ut til å drepe deg på et skudd(ikke at det er sånn), men innimellom så er det nesten som du bare blir skutt en gang mens du egentlig blir det flere ganger. Men med en liten oppussing så ser det ut som en god blanding av Modern Warfare og Bad Company 2. Liker dette at du nå faktisk kan spille som en "sandmonkey"(Taliban-soldat) i MP`en. Spiller på 360-beta`en. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvordan får man tilgang til betaen uten å kjøpe spillet? Tenker på til Xbox360 Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvordan får man tilgang til betaen uten å kjøpe spillet? Tenker på til Xbox360 Tror du kan laste ned som torrent?! Men vet ikke om det er "ulovlig" eller ei. For det er jo ikke et fulverdig spill, men heller bare en testversjon så burde gå bra. Jeg gjorde det med Resident Evil5 demoen som dukket opp i Japan før det kom til EU..... Tror det skal fungere, men noen kan vel bekrefte/avkrefte det Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 har lastet ned moh betaen fra steam (fikk fordi jeg kjøpte bc2 der), men når jeg starter spillet er bare skjermen svart i noen sekunder før spillet avslutter seg.. noen andre med dette problemet? Lenke til kommentar
Blackbuck_InnleggNO Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg digger betaen skikkelig! MP7 med Red Dot Sight er bare herlig. Definitivt kjøp her Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Har testa betaen nokre timar, og har følgande innvendingar: 1. Folk i spelet tålar alt for mykje. Eg matar nestan eit magasin med bly i fiendar, utan at dei går ned. Det virkar som om skudd som treff bein og mage nestan ikkje tel. Eg får hitmarker, men fienden går ikkje i bakken utan at eg treff gjentatte gonger i øvre-bryst og eller hovud. 2. Viss eg skadar ein person 90%, og ein anna skadar vedkommande 10% får han poeng - medan eg ikkje får assist ein gong. 3. Granatar og andre eksplosivar er så godt som ubrukeleg. Ein må helst legge granaten oppi lomma til fienden for at denne skal ha noko effekt. Det samme gjeld denne "Mortar Strike"-saken. Dersom granaten frå denne ikkje får direkte treff, så drep den ikkje fienden. Mykje av dette er nok ting dei kan ordne før dei slepp det fulle produktet. Men, mitt siste problem med spelet er vel kanskje meir ei vanesak. Modern Warfare 2 er eit kjappare spel, og skytinga, siktinga, beveginga, flyten er berre betre i dette - IMHO. Eg kjem nok til å kjøpe spelet, men det blir i hovudsak for einspelar kampanjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå