- FuzioN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Da var det tid for et nytt MOH-spill, men denne gang i litt mer moderne tider. Medal of Honor er et kommende førstepersons-skytespill fra EA. Det er EA Los Angeles som står for ''campaign'' eller karriere som det er på norsk, og det er EA Digital Illusions & DICE (som også produsert Mirrors Edge) som står for flerspillerdelen. Spillet vil komme ut høsten 2010, som det står i den første traileren. Medal of Honor vil komme til PC, PlayStation 3 og Xbox 360. Handlingen i spillet vil foregå i Afghanistan. Historien følger en "Tier One Operator", et idag unavngitt spesielle operasjoner soldatene arbeider under NCA. Trailer: Endret 13. desember 2009 av HCG Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dette blir helt konge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nja. Synes det så ut som en rimelig tam kopi av Modern Warfare. Men nå har vi jo sett veldig lite også så det kan godt hende jeg forandrer mening. Det lille vi så var bare ikke særlig spennende. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Håper EA kan gi Activision a run for their money. Jeg ønsker å se gode alternativer til Modern Warfare med et så høyt kvalitetspreg som mulig. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Såg flott ut grafisk i alle fall, hakket bedre enn MW2. Tam kopi eller ikkje, skal ikkje så alt for mykje til for å få til ein bedre storyline enn MW2. Uansett har IW godt av litt konkurranse, og DICE kan absolutt tinga sine. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 DICE skulle vel stå for multiplayerdelen mens et EA studio skulle stå for singleplayerdelen tror jeg. Tydelig at de ønsker å hevde seg på multiplayer iallefall når de søker hjelp blant de beste i bransjen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Sto ikke det på Wiki. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Wiki er ikke perfekt. Mens EAs studio i Los Angeles tar for seg historiedelen i «Medal of Honor» har svenske DICE ansvaret for mulitplayeren. http://www.spillmagasinet.no/article2771727.ece DICE ble hovedsaklig engasjert for å ta seg av multiplayer-delen av spillet. http://www.spillverket.no/artikler/bli_elitesoldat_i_nytt_medal_of_honor/73609 Set for release on PS3, Xbox 360 and PC in 2010, Medal of Honor is in development at EALA, while EA DICE is working on the title’s multiplayer component. http://www.edge-online.com/news/ea-modernises-medal-of-honor Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Obviously. Skal endre det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Synes dette så meget bra ut! Vi får håpe dem har lagt litt mer vekt på singleplayer opplevelsen i motsettning til MW2 som var både rotete og kort. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er rett og slett lei krigspill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Likte det eg såg, og at DICE står for online biten er intet mindre enn herlig Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 blir det slik gameplay som videoen viser, så vil det jo gruse mwf2. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes dette så meget bra ut! Vi får håpe dem har lagt litt mer vekt på singleplayer opplevelsen i motsettning til MW2 som var både rotete og kort. 0_o MW2 hadde en av tidenes beste singleplayer opplevelser spør du meg. Aldri sett noe lignende i et FPS spill før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 For å pirke litt så betyr "campaign" kampanje og ikke karriere. Og for dere som er glad i MoH-serien så har Platekompaniet nå en fin 10-års jubileumsutgave med MoH: Allied Assault + 2 ekspansjonspakker, MoH: Pacific Assault Director's Edition, MoH: Airborne, bonusfeature av de ti første årene med MoH og Medal of Honor 10th Anniversary Soundtrack. Tror det er rundt 250 for den, husker ikke helt. Ellers må jeg si meg enig med GhostViper, krigsspill har i grunnen ganske kjedelig blitt. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Call of duty sin singleplayer har ikke vært det samme siden CoD2 desverre Syntes ikke det funker i moderne setting. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare tragisk av deg å legge inn et bilde som du har rotert litt på bare for å kunne skrive HCG på den. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dårlig dag eller? Syns det var greitt eg, istedet for orginal bildet...give him a break! Du kunne da i det minste kommentert videon istedet for å bare syte. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare tragisk av deg å legge inn et bilde som du har rotert litt på bare for å kunne skrive HCG på den. Who cares?! Han har i alle fall starta ein tråd for diskusjon rundt spelet, alt du har bidratt med er ubrukelig syting. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Bare tragisk av deg å legge inn et bilde som du har rotert litt på bare for å kunne skrive HCG på den. Siden det er så tragisk, kan du vel forklare hvorfor? Jeg redigerte bildet for forumet og skrev - HCG på for å vise at det er jeg som har redigert det. Big deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå