VEH_InnleggNO Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 E.V.O. er et spill som gjør mye det samme som Spore, men bedre. Les hele saken Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg mener bestemt i å ha spilt et liknende spill som også het "Evolution" på PC. Dette var vel på slutten av 90-tallet/begynnelsen av dette århundret. Jeg digget det spillet, men hadde bare en demo av det den gang. Spillet gikk ut på at en fikk en stor landmasse til rådighet, som en plasserte ut visse typer grunntyper av dyr og lot de bevege seg rundt. Man måtte passe på at dyrene trivdes i rette områdetyper og ikke møtte på sin nemesis i form av rovdyr. Et utrolig artig spill som jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å gjenskape. EDIT: I find, I find!: Evolution - The Game of Intelligent Life Endret 13. desember 2009 av Pytagoras Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Tror egentlig at Spore hadde gjort det bedre med DET formatet, enten som erstatning eller tillegg. Du får i hvert fall tilpasse deg, det evolusjon faktisk går ut på. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg mener bestemt i å ha spilt et liknende spill som også het "Evolution" på PC. Dette var vel på slutten av 90-tallet/begynnelsen av dette århundret. Jeg digget det spillet, men hadde bare en demo av det den gang. Spillet gikk ut på at en fikk en stor landmasse til rådighet, som en plasserte ut visse typer grunntyper av dyr og lot de bevege seg rundt. Man måtte passe på at dyrene trivdes i rette områdetyper og ikke møtte på sin nemesis i form av rovdyr. Et utrolig artig spill som jeg skulle ønske noen hadde tatt seg bryet med å gjenskape. EDIT: I find, I find!: Evolution - The Game of Intelligent Life Man har jo også spillene SimLife og SimEarth av Will Wright, men dette er jo bare forløperene til Spore. Ville bare nevne disse, da de lignet veldig på "Evolution" spillet du beskrev over SimLife og SimEarth Endret 13. desember 2009 av Nielsen85 Lenke til kommentar
Aquilus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hehe. E.V.O: Search for Eden, ett av mine favoritt SNES-spill, tror jeg har fullført det to eller tre ganger Håpet egentlig at SPORE ville bli noe lignende, men den gang ei... Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Liker den grafiske stilen. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Artig at du valgte å skrive om dette spillet, har plukket det frem ved et par anledninger (blant annet i Spore-omtalen) selv. Veldig artig konsept, og et spill som nok fortjente langt større oppmerksomhet enn det fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå