mcgroven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Suksessen på sorte vinger fortsetter. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gleder meg til dette. Får håpe det ikke dabber av mot slutten som det første spillet gjorde. Lenke til kommentar
Unusual_SiN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Suksessen på sorte vinger fortsetter. Les hele saken Ser veldig mye ut som at Harvey "Two-Face" vil dukke opp. Hvis du ser på uncle sam plakaten, så ser man tydelig to forskjellige sider av "onkelen" En mørk til høyre og en lys til venstre, pluss litt mishandla hånd på den mørke siden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Arkham Asylum var ren glede fra ende til annen, så håper Rocksteady er parat til å følge opp med en like engasjerende opplevelse. En noe sliten fornøyelsespark(?) ser ut til å bli deler av spillet, og med en liten fobi for klovner burde det kunne bety en skummel opplevelse på toppen av det hele. Gleder meg! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gøy å få det bekreftet selv om det luktet oppfølger etter slutten + den store suksessen det hadde. Det var et par skurker jeg virkeilig savnet i Arkham Asylum, noe som jeg håper Rocksteady gjør noe med i oppfølgeren. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Arkham Asylum har vært en av de beste spillene jeg har spilt i år så jeg gleder meg stort. Men jeg håper boss-fightene blir bedre, det er det eneste fra første jeg har å klage på Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 videoen fungerer ikke.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Steike, jeg gleder meg så mye til dette at jeg finner nesten ikke ord. Oppfølgeren til spillet med den beste dybden jeg har sett på år og dag kombinert med velfungerende sniking i tillegg til et komplett slossesystem er virkelig noe å glede seg til! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) F*ck yeah! Det var dette jeg trengte etter en lang dag på jobben! Endret 13. desember 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå