TST Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Stekepanna_InnleggNO Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Søren , Tror eg hopper over denne , er ikke så glad i sport , eller kanskje litt golf då men.. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hadde vært kult å vinne denne, da jeg ikke har prøvd noen av spillene, man kan jo håpe Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Oi, noe jeg faktisk kunne tenke meg! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Bra premier Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ojojoj! Virkelig bra premie! Litt lette spørsmål da :/ Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og igjen har nokon med norsk ip-adresse vore inne på Wikipedia og endra i artikkelen om Madden NFL 10. Sikkert tilfeldig at det skjedde like før midnatt når konkurransen vart lagt ut, og at det vart endra til eit av alternativa her som ikkje var riktig... Ser endringa er revertert no, så fekk ikkje stå så lenge. Men enkelte folk... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sikkert tilfeldig at det skjedde like før midnatt når konkurransen vart lagt ut, og at det vart endra til eit av alternativa her som ikkje var riktig... Tid på Wikipedia oppgis i UTC, så det var endringen skjedde 46 minutter etter at luka var lagt ut. Takk for tipset! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Denne hadde vært gøy å vinne, har jo ingen sport spill siden fifa 06 Lenke til kommentar
christerjor Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Og igjen har nokon med norsk ip-adresse vore inne på Wikipedia og endra i artikkelen om Madden NFL 10. Sikkert tilfeldig at det skjedde like før midnatt når konkurransen vart lagt ut, og at det vart endra til eit av alternativa her som ikkje var riktig... Ser endringa er revertert no, så fekk ikkje stå så lenge. Men enkelte folk... Fair play <_< Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Super premie! Hvis jeg noen gang kommer til å vinne, la det bli i dag! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sikkert tilfeldig at det skjedde like før midnatt når konkurransen vart lagt ut, og at det vart endra til eit av alternativa her som ikkje var riktig... Tid på Wikipedia oppgis i UTC, så det var endringen skjedde 46 minutter etter at luka var lagt ut. Takk for tipset! Ah flott. Da svarte jeg nok før endringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå