Gå til innhold

[Beta] Callsign generator

Anbefalte innlegg

callsign.png

Vil du også ha en singatur/callsing som den? Nå kan du!

Velg tittel bilde, emblem og rank og vi genererer den for deg. Alt du trenger å gjøre er å lagre bildet og uploade det til TinyPic.com feks.

Callsign.ModernWarfare247.com »

PS. Dette er fortsatt bare en beta verson av generatoren, den fulle versonen kommer når alt er tester.

Varlse fra om problemer her.

Credit to Neejoh fra forums.modernwarfare247.com/ og alle som har vært med på Prosjektet!

Orginal post http://forums.modernwarfare247.com/index.php?/topic/11207-beta-callsign-generator/

Synd at man ikke kan bruke de i signaturen sin her.

Endret av Johnsen5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du problemer med å lagre bilde gjør slik: IF you save the callsign that had been generate and then try to upload it onto an image uploading site it will not work. (Doesn't work for Firefox and Chrome at least.) To fix this and to make it so you can upload it. You must 1. Right click the image and hit copy image. 2. Open up your favorite image editing program. 3. Then save the image as whatever you want and then upload it to your favorite image host.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så dette når du postet det, men jeg fikk ikke lagret bildet da og orket ikke styre noe mer med det. Prøvde igjen nå og det virket som en drøm. Eneste jeg savner er flere emblemer da jeg ikke fant det jeg bruker (Stopping Power emblemet). Måtte velge noe som lignet.

post-132-1099827968_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så dette når du postet det, men jeg fikk ikke lagret bildet da og orket ikke styre noe mer med det. Prøvde igjen nå og det virket som en drøm. Eneste jeg savner er flere emblemer da jeg ikke fant det jeg bruker (Stopping Power emblemet). Måtte velge noe som lignet.

post-132-1099827968_thumb.jpg

Alt skal komme etterhvert, eneste er at alle titlene og emblemene var ikke i source codene vi hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...