pleasehjelpmeg Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Hei! Jeg Køpte pcn min på spaceworld og er følgte det med Windows 7.. Har koden men hvor skal jeg bestille det :S HADDE VERT FINT OM DERE HJALP MEG! mvh martin Endret 12. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvis Windows 7 fulgte med tenker jeg det er installert på maskinen din allerede. Hvis du kjøpte den med XP eller Vista, så fikk du nok med en gratis oppgradering til Windows 7. Da snakker du med Spaceworld, så vil de hjelpe deg med prosessen du må igjennom for å få det. Lenke til kommentar
pleasehjelpmeg Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Nei det er ikke lasta ned på pcn ^^ Da hadde jeg vell merka det Men jaja jeg får snakke med spaceworld da.. Trudde jeg kunne bestille det fra nettet jeg Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når jeg kjøpte min pc fra komplett så var det en klisterlapp på kabinettet med koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå