Akrabra Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Xboxen min har pryder loftstua mi siden 14 desember 2007, tror jeg. Har vært på rep 2 ganger, men funket fint utenom, høydepunktene har vel vært Gears of War og Halo, utenom hoved høyde punktet, grunnen til at jeg kjøpte 360, uten tvil Mass effect:) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Xboxen min har pryder loftstua mi siden 14 desember 2007, tror jeg. Har vært på rep 2 ganger, men funket fint utenom, høydepunktene har vel vært Gears of War og Halo, utenom hoved høyde punktet, grunnen til at jeg kjøpte 360, uten tvil Mass effect:) Hehe blir det en ny boks siden Mass Effect 2 er like rundt hjørnet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) fikk min 360 til jul 08, fikk da kungfu panda og prince of persia, fullførte 1000g på begge, og så var det en lang pause, solgte PoP, kjøpte meg bioshock og DMC4, spillte gjennom de, lang pause igjen (merk her kjøpte jeg meg PC), og nå er jeg tilbake med så mye som 8 nye spill til. fikk 360 fordi jeg trengte ikke blu ray spiller. og hadde wii fra før av Endret 5. januar 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Fikk skaffet meg 360en på lanseringen og var glad som bare det Men så begynte det, fikk ødelagt 4 360en av RROD, E74 osv iløpet av 3 1/2 år, var ikke bare jeg som slet, men alltid surt å miste den eneste konsollen jeg hadde da Og nå har jeg min Xbox 360 Elite som jeg tror lever enda! Har mistet sansen for Xbox Live, følte aldri meg velkommen, jo av noen selvfølgelig Er bare Gears Of War 1 som gjør min Xbox Elite verdt pengene, for det spillet har jeg hatt det gøy med hele tiden, har noen gjenger jeg spilte med før og dem er helt råe. Mens nå i det siste har jeg sett Live er ikke must siden ingen spiller mitt favorittspill nemlig Gears 1 Framtiden er litt lysere for meg med Silver "føler meg mindre verd med Silver" med Alan Wake, Splinter Cell Conviction og Mass Effect 2 Så takk MS for jeg har opplevd Gears Of War 1 og folkene jeg har møtt der Endret 6. januar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå