DriftMonkey Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Har hat pcen i over et halvår no, og det begyner og bli ganske bra med støv og annen dritt inne i den no.. Må e ta av cpu kjøleren og det før e kan bruke kompresor på den? Har en amd phenom 2 940 med stock kjøler... Eller bare og sprute inn med kompressor..? Samme med grafikk kort, ATI Radeon HD 4870, bare og bruke kompressor ? Er kompressor best? eller er det noe annet som anbefales ? har aldri gjort dette før så har ikke peiling.. sett en del på google osv men vetsje ka som er best. Edit: Før var cpu på ca 20-30 grader nå er den på 40-50 grader. Har Cooler Master HAF 932 så den trekker til seg mye støv. Endret 11. desember 2009 av DriftMonkey Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 hmm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Om ikke kompressor, så fungerer det fint med trykkluft på boks, det fungerte fint med meg Men du burde gjøre det mye oftere enn du har gjort det Endret 25. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Om ikke kompressor, så fungerer det fint med trykkluft på boks, det fungerte fint med meg Men du burde gjøre det mye oftere enn du har gjort det ja, skulle egentlig det. skal gjøre det i morgen, skal gjøres oftere no Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Fikk tak i en boks med luft i dag 40-50grader til 20-35 Endret 19. desember 2009 av DriftMonkey Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Du har jo to naturlige kompressorer kalt lunger. De har gjort underverker i mitt kabinett. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Det hjalp ikke så mye på min.. Jeg må også få kjøpt meg en boks med luft. (Egentlig ganske teit å kjøpe luft, men men) Endret 25. desember 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker kompressor. Waste å kjøpe boks med luft når jeg kan låne kompressoren på jobb gratis. Da tar jeg ikke ut noen komponenter før jeg kjører på. Så om du har kompressor tilgjengelig: Bruk det. Bedre trykk på det óg. Lenke til kommentar
DriftMonkey Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg bruker kompressor. Waste å kjøpe boks med luft når jeg kan låne kompressoren på jobb gratis. Da tar jeg ikke ut noen komponenter før jeg kjører på. Så om du har kompressor tilgjengelig: Bruk det. Bedre trykk på det óg. jepp, blir til det neste gang ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå