Misteltein Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tittelen seier vel alt. Dette er altså i eposten eg får tilsendt når det postast i tråder eg følger med på. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Gå inn på: Kontrollpanel > Forum > Ikke trykk i sidefanene > hak av i boksen som har teksten: Inkluder en kopi av innlegget når jeg mottar en e-post fra et emne jeg abonnerer på Endret 11. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Nøyaktig korleis dette retter skrivefeilen i tittelen på eposten som sendast ut skjønnar eg ikkje, men eg har sett mindre logiske fixes før. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Så du så etter rettelse på skrivefeil? Nei der kan nok ikke jeg hjelpe deg. Utifra det jeg forstår fra det første innlegget er at du er lei av å få mail hver gang noen poster i en tråd. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe, då sa ikkje tittelen alt, altså. Min feil. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Det gjelder altså epostvarslinga om nye innlegg i tråder eg har posta i. Tittelen på eposten eg får er fortsatt MLeding om nytt innlegg Dette kan då ikkje vere så fryktelig vanskelig å fikse? Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Takk, har rettet opp dette nå. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Dagens skriveleif fra vår side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg