Dunestar Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Noen som har erfaring med FM Radio Handsfree HPR-20? Noe positivt, negativt? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Har drevet å testet denne radioen/handsfreeen litt. Den er veldig enkel å håndtere. Bruker lite strøm Lett å søke etter kanalen Enkel å gkøre seg kjent med. Grei dekning (måtte justere en gang når jeg kjørte en mil på buss.). Behagelige ørepropper. Handsfree'en funket fint, mye bedre enn den jeg hadde på min Nokia telefon. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Har drevet å testet denne radioen/handsfreeen litt. Den er veldig enkel å håndtere. Bruker lite strøm Lett å søke etter kanalen Enkel å gkøre seg kjent med. Grei dekning (måtte justere en gang når jeg kjørte en mil på buss.). Behagelige ørepropper. Handsfree'en funket fint, mye bedre enn den jeg hadde på min Nokia telefon. Lett å søke etter kanalen, sier du? Det går automatisk, sant? Sånn ca. pris? Lenke til kommentar
beh Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 kr 299 på mpx, betal forskudd og det er 30 kr i frakt. Jeg synes den er skikkelig bra og tar in mange stasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå