OHJohansen Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Fra nyttår legges SVT HD til i TV-basispakken til Altibox ? uten tillegg i prisen. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Altibox og HD tilbud har vært noe av det dårligste og dyreste sammenlignet med de andre store aktørene.. Endelig får man en HD kanal (foruten aftenbladet-HD) i basispakken uten ekstra kostnader.. Jeg har blant annet canal pluss total pakken som egentlig tilbyr film-hd kanalen, men siden jeg ikke har betalt en ekstra kostnad (engangsgebyr) på 400 kr som blir kalt for hd-tilknytningsgebyr så får jeg ikke den kanalen, selv om jeg betaler full pris for canal pluss pakken.. Hvorfor man skal betale 400,- kr i engangsgebyr + 99 kr pr, mnd for hd-pakke med (discovery hd, mtv hd, rush hd, silver hd, eurosport hd, svt hd) når f.eks canal digital tilbyr alle hd kanalene uten tillegg i prisen.. Nå skal det sies at hd-kanalene i hd pakken til altibox er blitt entanke bedre, men det har tatt laang tid og før var faktiskt engangsgebyret på 800 kr og da med et mye dårligere hd tilbud... Itillegg burde de forbedret softwaren på hd-pvr dekoderen for lenge siden.. at det ikke er mulig å ha serieopptak, eller ikke mulig å ha sanntidsopptak, dvs man må manuelt trykke på rec før man kan trykke på spole knappen og da spoler den bare tilbake fra der du trykket på rec.. tror de andre aktørene har mulighet for automatisk 20-30 min sanntidsopptak uten å måtte trykke manuelt på rec.. Måten opptakene lagres på og muligheten de organiseres på er også elendig.. ikke mulighet for å å velge manuell dato og tidspunkt på opptak uten å måtte velge et program å ta opp også.. Synes dere bør lage en artikkel på akkurat hd-pvr dekoderen til altibox, samt hd-tilbudet og sammenligne med priser og funksjonalitet opp imot de andre aktørene.. da bør det ikke bli så mye skryt til altibox.. synes de får for mye av akkurat dette... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 UTROLIG MYE SURR OG KAOS NÅR DET GJELDER TILBUD OG PRISER FRA TV - PROGRAMDISTRIBUTØRENE HER TIL LANDS. FORUTSIGBARHETENE ER UMULIGE.MARKEDSFØRINGEN PÅ KANTEN AV DET LOVLIGE!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 jeg har hørt at serieopptak kommer på altibox i mars 2010.. er i øvrig fornøyd med leveranse.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Saknar framleis Premier league-kampar i HD frå Altibox Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Har Altibox og savner Sky kanalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg