Jonas Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg skal sette plexi i toppen av kabinettet. jeg skal ikke bruke festelist, men pyntelist så det jeg lurer på er om man kan lime på plexien med sånn lim-pistol. noen som vet?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 kan noen bekrefte?? jeg vill være helt sikker. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det GÅR helt fint, har en kompis som har gjort det på samme måten å det sitter på enno. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 jeg har gjort det, du bør først t lim på kabinettet, så varmer du limen med varmluftpistol el. og så kliner du plexi'en på. hvis du vil stresse lenge kan du jo prøve å gjøre det uten varmluftpistol Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 jeg snakker om å bruke limpistol.... ikke varmepistol. Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 først tar du limen på med LIMPISTOL, hvis du er kjapp kan du få på plexien da, hvis ikke kan du varme opp limen med VARMLUFTPISTOL og så ta det på. skjønner??? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 ja, skjønner nå, men jeg har ikke varmepistol Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Plexin skal ligge på innersia, da er det bare å bruke limpistolen som en fugepistol istenden, husk å få limpistolen veldig varm før du begynner å lime. Du kan også sette kabinettet ute i sola så det blir varm også for da tar det en liten stund får limet stivner. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Du skal være sinnsyk kjapp for å få på plexien før limet stivner hvis du bruker limpistol. Bruk Blank Silikon istedet. Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Aften Silikon er nok det greieste Bruker ikke annet jeg iaf Eller for de som er glad i å borre....borr 18-20 hull rundt og sett i skruer med forsenket hode,blir sprekt :smile: /jan Lenke til kommentar
bambam Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg har brukt kraftig dobbelsidig teip. Det funker helt glimrende. Så har du en skikkelig lim så skulle det vel gå. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Plexin skal ligge på innersia, da er det bare å bruke limpistolen som en fugepistol istenden, husk å få limpistolen veldig varm før du begynner å lime. Du kan også sette kabinettet ute i sola så det blir varm også for da tar det en liten stund får limet stivner. ingen som skjønte deg gitt. man legger først ned plexi glasset, så påfører man limet på sidenene av plexiet. ja det vil holde. obs. en sånn jalla limpistol vil nok ikke holde Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 noen som vet hvor jeg kan få tak i blank silikon?? Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Locktite har et superlim som har gel konsistens i stedet for det vanlige tynne. Jeg vil anta at det skulle gjøre susen. Hvis du ikke har så veldig mye erfaring med å bruke limpistol så har resultatet en tendens til å bli mange klatter med lim der du ikkke ønsker det. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 noen som vet hvor jeg kan få tak i blank silikon?? clasohlson, biltema, byggmakker osv osv osv... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg satte inn et vindu i sidedøra mi med silikon d henger nå eno(gjorde det for 2 veker sio ) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg satte inn et vindu i sidedøra mi med silikon d henger nå eno(gjorde det for 2 veker sio ) festa glasset mitt i vinduet mitt med silikon i februar, holder enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå