VEH_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 En ny avdeling skal lage spill for barna. Les hele saken Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 skjermbildet så ut som tatt fra World Of warcraft. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da lurer jeg litt på hva du hadde røyket forrige gang du spilte WoW. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da lurer jeg litt på hva du hadde røyket forrige gang du spilte WoW. Vås , grafikken ligner på wow grafikken med litt lave instillinger.Traff jeg en nerve ? Lenke til kommentar
Suram Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Selv lurer jeg på om dette bare er en løsning for å knabbe til seg filmfond summer på samme måte som ellers? Selv synes jeg de pengene heller burde gå til mindre firmaer, er vel kanskje derfor det er en egen undergruppe, så de kan se små og nusselige ut. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da lurer jeg litt på hva du hadde røyket forrige gang du spilte WoW. Vås , grafikken ligner på wow grafikken med litt lave instillinger.Traff jeg en nerve ? Er vel mer vås at du kommer med utsagn som dette. Lukter jeg en som misliker WoW? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 eg tror no det er en god idee, alltid gøy å få flere F2P spill ute å gå og det er jo ganske gøy visst de lager spill som er lettere for yngre personer. funker vel også fint for å skaffe seg unge kunder som seinere skaffer seg en av stor tittlene deres men alt i alt mener eg det er en god ting. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dyrene er like dem i WoW , og på det skjermbildet med hesten så ser ut som det er tatt fra WoW ja , lavaen og grunnen han rir på.Må da kunne gå ann å mene slikt uten at fanboys går amokk Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er for all del ingen fanboy, er bare som alle andre, lei av at WoW skal bli sammenligna med andre MMO's i en negativ sammenheng hele tida Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Er for all del ingen fanboy, er bare som alle andre, lei av at WoW skal bli sammenligna med andre MMO's i en negativ sammenheng hele tida Det er liksom elefanten i rommet, man kommer ikke utenom det bare MMO blir nevnt Dessuten ser nå dette litt morro ut for litt yngre, det kan nok appelere ettersom det er flere av den yngre garde som hungrer etterm å spille WoW, men får ikke lov av foreldrene sine på grunn av dette med spillets "avhengighetsdannende"-natur. Endret 31. desember 2009 av Steve Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå