VEH_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er deg mot røkla i neste nedlastbare pakke. Les hele saken Lenke til kommentar
herrtuug Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Strøkent! Gleder meg allerede. Syntes Borderlands var noe kort, men med dette og Zombie Island of Dr.Ned begynner det å dra seg til. Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Problemet med Borderlands var ikke nødvendigvis at det var for kort (selv om det var så gøy at det for all del kunne vært 2-3 ganger så langt etter min mening), men at det var for lett! Håper at det blir litt utfordrende med denne nye modusen. Og en kiste å lagre stasjet i skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de ikke hadde med fra starten! Endret 11. desember 2009 av Simen Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hvordan greide du egentlig å skrive bare 'Pitch' to ganger? Mannen heter jo Pitchford. Btw, gratis kake til de som merket Mad Max-referansen i navnet på denne DLCen, selv om den er ganske åpenbar. Tror nok dette blir et kjøp. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Synes det høres spennende ut, men ZombieNed var litt kort i forhold til prisen. En økning på 125 gamerscore-poeng var også litt lite, det burde ha vært 250. Det virker som om det blir mer og mer normalt (og ikke minst akseptert) å melke spill i form av DLC, men jeg liker det fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå