VEH_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sega forbereder tre ulike butikkversjoner av actionspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
colakork Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Heftig, heftig. Digga det gamle spillet, utrolig at det er 12 år siden det kom ut. Det var virkelig et gjennomført spill (husker spesielt godt scenen hvor du som alien krabber inn i kroppen på han fyren, hvor du senere klekker ut av hjertet på'n. Herlig!) Nom nom nom, humans! Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Både originalen og AvP 2 har en del LAN-timer på skuldrene. Ingen spill lar deg skremme livskiten av vennene dine på samme måte som disse! Gleder meg Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 La oss håpe at de ikke gjør samme feilen som AvP2 i multiplayer, å lage spillet balansert, noe som ødela det helt. Aliens skal skulle springe over hele kartet og slå deg ned på ett sekunder, Predator skal kunne se alt og kunne treffe deg fra andre siden av kartet, og humans sine våpen skal selvførgelig kunne sprenge opp alt i en mil omkrets. Det geniale med AvP var at alt var overpowered noe som gjorde at gameplayer ble sykt hektisk og stressende. Når alt var nerfa som i AvP2 blir det bare enda en generic shooter. Håper også de bringer tilbake de kartene hvor man kunne spille coop mot uenderlige bølger av AI-motstandere. Lenke til kommentar
NastyDryPeanut Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Aha. OG hvor lenge kommer lommelykte til å lyse? Evig sier du? Flott.. Kanskje litt pirkete men håper inderlig ikke det, liker det litt realistisk i det urealistiske Lenke til kommentar
PharaOO_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gleder meg masse! Digget mest AvP men spilte meg igjennom AvP 2 og. Håper på noen fete cut scenes ingame. Pluss creepy singleplayer Og som det blir nevnt over, en coop hvor man sloss mot horder av aliens 19.feb er notert Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Aha. OG hvor lenge kommer lommelykte til å lyse? Evig sier du? Flott.. Kanskje litt pirkete men håper inderlig ikke det, liker det litt realistisk i det urealistiske Vi har kolonisert rommet, men ikke klart å lage lommelykter som kan lyse lengre i strekk enn 30 sekunder? Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Survivor-utgaven kommer i en lekker stålboks og gir tilgang på ekstra flerspillerkart, mens Hunter-utgaven gir deg kartene pluss en leke, et postkort og noen andre greier. Eh? Vanlig utgave blir strippet for noen flerspillerkart som allerede er laget, pakket og klart? Lenke til kommentar
kilmas_InnleggNO Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 jeg er spent på spillet,om spillet er noe bra.men med tanken på hva Rebellion har gitt ut i det siste så lover det ikke bra.de ga jo ut Rogue Warrior som fikk total slakt.jeg skal sjekke anmeldelse på spillet før jeg kjøper det.kansje det kommer en demo slik at jeg kan prøve spillet. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 La oss håpe at de legger ned nok tid i utviklingen av dette spillet, for da kan det bli meget bra. Elsket det første AvP-spillet! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Dette her blir forhåpentligvis en klam og herlig opplevelse Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg gleder meg egentlig, men i mangel på in-game-video fra spillet er jeg fremdeles litt skeptisk. Får håpe det blir bra, men... Blir uansett spennende å se. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg er ikke skeptisk i det hele tatt, har stor tro på dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå