Marte_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Planlegger du podens første mobil i julegave? Her er fem velegnede barne- og ungdomsmobiler. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Barnemobilar kan ha mange funksjonar, men kamera er ein av funksjonane den ikkje burde ha! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Barnemobilar kan ha mange funksjonar, men kamera er ein av funksjonane den ikkje burde ha! "Barnemobilar kan ha mange funksjonar, men kamera er ein av funksjonane den ikkje burde ha!" Da bør du fortelle hvorfor ikke det. Bare ikke slenge ut noe ! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2009 Med snakk om mobiler for 14-åringer er jeg et unntak.. Jeg har mere lyst på en Nokia N900 enn noen av disse. Fordi da kan jeg lage spill til den med GameCube grafikk, og teste det ut. Også, Nokia X6 er en bra mobil Nokia har laget, den har kapasitiv skjerm. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 At dette er mobiler for 14 åringer er tull. Når jeg var 14 hadde jeg htc diamond. Når jeg fylte 15 fikk jeg htc hd og nå har jeg htc hd 2:) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Ikke alle er like bortskjemte som deg da vettu kjekken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg