Dunestar Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei! Har et litt vanskelig spørsmål, tror jeg: Kan jeg få en meny midt i dette... ...bildet? Hvordan? Liksom en firkant, med en meny i.. Skjønte noen det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det blir litt vanskelig å få en meny inni et bilde som er 1 pixel bredt, og 2 pixler høyt... (Sikker på at det bildet var riktig?) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Sikker på at det er et bilde? Jeg ser såvidt en ørliten prikk :-? :o *stirrer hardt* :o Edit: Fant det! Ikke at det hjelp noe særlig da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hehe, oisann, det ble litt feil... Det skulle vært dette bildet: Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
toON- Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Skjønner ikke helt hva du mener men.... du kan jo legge bildet som bakgrunn i en <TABLE> da ?.. å skrive inn menyen med tekst i celler.. ?... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Lag en tabell, ha det (stygge) bilde som bakground og da skulle vel alt være i orden eller? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Lag en tabell, ha det (stygge) bilde som bakground og da skulle vel alt være i orden eller? Egentlig ikke. Det blir ikke støttet av HTML standarden... Kan godt hende jeg bare snakker tull nå, men prøv å bruk CSS. Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Lag som tidligere sagt en tabell, i tabellen setter du bildet som bakgrunn, og voila, du kan skrive oppå Ikke så fryktelig vanskelig akkurat.. bruk frontpage eller noe, pleier gå lett å gjøre slikt der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå